Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289146 Eerste Echo

• Auteur

wanneer krijg je je eerste echo >?

#3112202 Quote

hoi

als je voor de eerste keer zwanger bent of als je vorige zwangerschap ook goed verlopen is dan geloof ik rond de 12 weken,heb je een miskraam of iets anders naars meegemaakt in je zwangerschap krijg je er meer,bv ik zelf had een afgebroken zwangerschap omdat het kindje niet gezond zou zijn (open ruggetje)en bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik dus extra echos bij 7-10-15-18 weken en als ik nu weer zwanger raak krijg ik dat ook.Ik zou eerst de verloskundige bellen of ha en dan kun je meer info erover krijgen.Ben je al zwanger en hoelang groetjes wendy

#3112216 Quote

Ik kreeg mijn eerste echo op de dag dat ik 11 weken zwanger was…

Yvonne

#3112222 Quote

Hoi,

Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad, ik ben 9 weken en 1 dag volgens de verloskundige.
    Ik wist niet helemaal zeker  wanneer mijn laatste ongi precies was, dus kon gelijk terecht zodra er plek was.
    Het zal ook wel van je situatie en verloskundige afhangen denk ik. Omdat deze echo zo vroeg was krijg ik er met 12 weken ook gewoon nog een.

Groetjes
    een blije mama in wording

#3112228 Quote

Hoi hoi,

Ik was bijna 12 weken toen ik de eerste echo kreeg maar dat verschilt per persoon, en ook hoe je cyclus heb gelopen.

Gr Fruit Girl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct