Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289149 Welk Wasmiddel Gebruiken Of Azijn

• Auteur

Hallo Allemaal,

Ik hoop niet dat het er nu 2 keer op staat. Forum deed een beetje raar….
    Maar de vraag is: met welk wasmiddel wassen jullie de babykleertjes?

groetjes Mariska
    29 en 5 dagen

#3112234 Quote

Goeie vraag daar ben ik ook erg benieuwd naar!
    gr.Ing

#3112239 Quote

Hoi,

je kan het beste ongeparfumeerde wasmiddelen gebruiken. Bij 1 van die dozen krijg je zo'n proefzakje geloof ik. Ik kom even niet op de naam. Maar het belangrijkste is geloof ik dat het niet geparfumeerd is voor de gevoelige baby-huid. Ik heb een dochter van 2 maar ik weet het al niet meer zo goed…
    Op den duur deed ik steeds een beetje meer kleding van haar bij ons in de was om te kijken of ze er allergisch of gevoelig op reageerde.
    Succes!
    Dominique

#3112241 Quote

Hoi,
    ik was het gewoon met ons eigen wasmiddel. Gebruik zelfs verschillende merken en Quinn heeft nergens  last van.
    Groetjes Veerle
    Mama van Quinn 22-01

#3112253 Quote

Hoi hoi,

mijn zoons zijn beide geboren met een wat gevoelige huid. Ik heb de kleding wel met gewoon wasmiddel gewassen, maar op aanraden van de kraamzorg deed ik wat keukenazijn in het wasverzachterbakje. Dat is ook ideaal om je voedingsbeha's en zoogcompressen mee te wassen, want ik deed het eerst niet en door de parfum in wasmiddelen werden mijn tepelkloven steeds erger. En dat doet echt zeer!!! Azijn haalt het parfum uit het wasmiddel. En je ruikt het niet.

veel liefs van Marloes

#3112260 Quote

Hai Mariska,

Ik gebruikte bij de eerste Neutral. Dit is ongeparfumeerd. Mijn dochter had een beetje een geirriteerde huid en dit is volledig neutraal. Ik gebruik het nu weer bij het wassen van de spulletjes voor de tweede.

liefs
    Fee Julia

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112262 Quote

Ik heb alle kleertjes in Omo gewassen. Ik ben zelf ook gevoelig voor bepaalde bestanddelen van wasmiddelen. Tegen Omo kan ik zelf heel goed. Onze kleine heeft er verder ook geen last van.

#3112282 Quote

Allemaal bedankt voor de reacties!! Ik ga maar Neutral proberen.

groetjes Mariska

#3112288 Quote

Ik heb bij mijn zoontje alles gewoon gewassen met het wasmiddel wat ik had staan, Hij heeft hier geen last van gehad, dus…
    Groetjes Anne-Marie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct