Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289151 Pijn In Borsten

• Auteur

Hallo,

Ik heb een beetje een rare vraag: sinds een tijdje heb ik pijn in mijn borsten, vooral aan de linker. Het doet pijn aan de onderkant en zijkant. Het lijkt steeds een beetje erger te worden en ondertussen maak ik me toch een beetje zorgen. Ik zou graag willen weten of jullie dit herkennen en/of weten wat dit is. Is het een soort groeipijn? Ze zijn wel gegroeid sinds ik zwanger ben.
    Nog een vraagje over borsten: Vorige week begonnen mijn borsten 's nachts en 's ochtends te lekken. Al eerder zag ik wel kleine witte stukjes in mijn bh, dus dat ze actief waren wist ik al. Ik weet ook dat het lekken normaal is, maar na 3 dagen is het weer gestopt. Is dat ook normaal? Dat ze eerst wel lekken en dan niet meer?
    Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen.
    Groetjes Judith (22+5)

#3112270 Quote

hoi

Ik snap dat je bezorgt bent maar dat hoeft niet hoor,je borsten groeien naar mate de zwangerschap en dat veroorzaakt die steken heb ik ook gehad,en dat lekken is ook normaal dat is de melkklier die zich aan het voorbereiden is wees gerust. veel succes met je zwangerschap. groetjes wendy

#3112344 Quote

Hoi Judith,

Ik herken het hoor. Ik heb ook het meest last van m'n linkerborst. Ook op de plekken die je omschrijft. Geen idee…

Lekken doe ik nog niet. Ik zie af en toe wel eens wat glinsteren, een drupje vocht als ik m'n bh 's avonds uit doe, maar verder nog niet.

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct