Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289152 In De Steek Gelaten

• Auteur

Hallo aanstaande moeders,
    Ik hen een vraagje zijn er hier ook moeders die er alleen voor staan, die steek gelaten zijn door hun partner.
    Ik ben een zwangere meid van 29 die nu 23 weken zwanger is en er alleen voor sta de vader van mijn kleintje is er vandoor gegaan,kon het niet aan zei hij…Ook wil hij het kleintje niet erkennen ik ben dus echt letterlijk aan de kant gezet..
    Ik hoop dat hier ook vrouwen zijn die dit kennen of hebben mee gemaakt die ook vol verdriet en boosheid zitten..Ik hoop dat er ook vrouwen zijn die mij tips kunnen geven ik kan nu zo moeilijk van mijn zwangerschap genieten…

groetjes shirtie

#3112261 Quote

Hallo shirtie,

Wat erg voor je. Wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Mijn partner heeft het kind wel erkend en blijft ook bij me dus kan het gevoel niet met je delen.
    Maar vond wel dat ik even moest reageren.
    Hoop dat je snel de moed en gerustheid kunt vinden en kunt gaan genieten van je zwangerschap.

sterkte!!

jmak

#3112284 Quote

Wat ongelooflijk rot voor je!!!

Heel veel sterkte

#3112287 Quote

Hoi. Ik zit (gelukkig) ook niet in dezelfde situatie als jij, maar ik wil je wel even heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat het goed gaat uitpakken voor jou en je kindje!
    Liefs Anne-Marie

#3112295 Quote

Sorry ook ik kan niet met je meepraten maar ik vind het gewoon heel naar voor je.
    Ik hoop dat je toch kan genieten van je zwangerschap en  je kindje en probeer ervoor te zorgen dat je, ondanks je verdriet, toch het beste ervan maakt.

Jij en je kindje verdienen veel beter dan een vent die jullie zo laat zitten.

gr Vanessa

#3112296 Quote

Vervelend voor je zeg. Ik weet dat op http://www.zwangerschapspagina.nl een forumonderdeel speciaal is voor alleenstaande (aanstaande) mama's. Misschien heb je hier iets aan.
    Veel sterkte.
    Groetjes Veerle
    mama van Quinn 22-01

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112341 Quote

Sorry ik heb geen tips voor je, maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen, wat een rot situatie zeg…

Liefs Yvonne

#3112387 Quote

Toen mijn zoontje 9maanden was heeft mijn ex ons verlaten ik zat ook met heel veel bosheid en verdriet en had heel vel steun aan de http://www.ouderalleen.nl. Is een site met allemaal alleen staande moeders en soms ook vaders het heeft mij heel erg geholpen omdat die mensen hetook mee maakte of meegemaakt hadden.Hoop dat je hier wat aan heb .Heel veel sterkte probeer te genieten van het wondertje wat er in je groeit

#3112419 Quote

hoi shirtie toen ik zwanger van mijn eerste raakte was ik 19 en woonde nog thuis de vader waar ik al 3 jaar een relatie mee gehad heb heeft mij toen ook verlaten ik heb het toen erg zwaar gehad en het is ook niet makkelijk alleenstaande ouder te zijn maar  het is mij ook gelukt dus weet ik zeker dat het jou ook moet lukken ben inmiddels al 5 jaar verder en heb een schat van een man en zwanger  van de tweede nou ik wens je een voorspoedige zwangerschap en ik hoop dat het allemaal goed komt      

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct