Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289157 Hele Middag Al Krampies En 2 De Kindje

• Auteur

vraagje
    voel het de heel dag al rommelen al een paar dagen hoor maar vandaag even meer
    heb   de hele dag ook al zo n krampig gevoel(ongesteld)
    als ik naar de wc na een plasje kan ik bijna niet eens afvegen zo n hard/krampig gevoel ??
    is wel me tweede maar bij mijn eerste braken s nachts me vliezen en daarn ahupsakee weeen en bevallen (nou niet zo makkelijk hoor hahahaah)
    maar dit gevoel kan ik niet ?
    is dit het begin ??
    maar zo n blijvend gevoel het neemt niet af en niet toe??
    gr

#3112298 Quote

Hoi hoi,

het kan best zijn dat dit het begin van je bevalling is. Zoals elke zwangerschap anders is is ook elke bevalling anders. Hoever ben je eigenlijk? groetjes van Marloes

#3112301 Quote

donderdag 37 weken
    dus het hoeft nog niet ja ben het wel zat hoor vooraal omdat ik zo weing met me dochtertje kan doen
    gr

#3112302 Quote

Ooooooooooooh wat spannend

gr vanessa

#3112337 Quote

hoi hoi
    zolas je het beschrijft zijn het voorween,hier krijg je meestal pas last van bij een tweede of daaropvolgend kindje.wil je niet beroerd maken maar bij mij begon dit al met 34 weken.
    het kan ook zijn dat je een blaasonsteking hebt,dat schijnt ook de ween op te wekken.
    succes he
    liefs sil

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct