Hoi Inge (en andere dames),
Dank voor jullie reactie!
Nou Inge, je hebt niks teveel gezegd over het LUMC. Wat een vriendelijke, deskundige mensen. Ik kreeg eerst een echo en toen nog een babbeltje met de gynaecoloog. Ik ben haar naam vergeten (een jonge arts in ieder geval), maar ze nam alle tijd voor onze vragen. Ons verhaal ging net even boven de pet van de verloskundige, waardoor ik van haar halve informatie kreeg. Dat maakte erg onrustig. Nu weten we in ieder geval precies hoe de vork in de steel zit. Een volledig onbezorgde zwangerschap wordt het niet meer – maar daar weet jij nog veel meer van dan ik – maar ik ben al heel gerust dat ik in goede handen ben!
Kom jij voor je controles ook in het LUMC en moet je daar ook bevallen? Ik volg jullie verhaal en ik wil nog even zeggen dat – hoewel ik je helemaal niet ken – je berichtjes altijd zo positief zijn. Heel knap en ik geloof er in dat je met een positieve houding sturing kan geven aan heel veel dingen in het leven! Ik wens je een hele fijne zwangerschap en een gezond kindje in juni/juli. Lekker genieten van alle voorbereidingen hoor, want het is zo speciaal allemaal. Het is ons twee kindje, maar ik shop voor dit wondertje weer net zo hard allemaal leuke spulletjes bij elkaar. Wij hebben een neutraal (gebroken wit) kamertje (wel redelijk strak) en ik zoek nu naar leuke accesoires in de kleur pistache-groen. Ik ben steeds helemaal blij als ik weer wat leuks (en aparts) vind. Ik weet niet waar je woont, maar de Kids Factory, Keet in Huis en Sterre en Tijl zijn qua babywinkels enorme aanraders. Niet goedkoop, maar wel erg leuk! Ik weet nog dat ik bij onze eerste vanaf het begin een "spaarpot" had, waarin ik mijn losgeld zo nu en dan deponeerde (en dat van mijn man). Zo rond mijn verlof heb ik het bij de bank gebracht en van dat leuke bedrag (zomaar en paar honderd euro gespaard zonder dat je het voelt) heb ik toen hele luxe babyspulletjes gekocht (die ik normaal niet zou kopen): een dure slaapzaak van Combi-Sleeper (IDEAAL), een Lodger Wrapper, een Oilily verzorgingstas en een heel mooi "eerste pakje" met bijpassend mutsje, sokjes etc. Misschien een idee voor andere dames: een spaarpotje maken?
Nou, tis een heel verhaal geworden. Ga maar eens naar manlief beneden!
Groeten,
Hester