Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289160 Bittere Smaak Wie Herkent Dit

• Auteur

vraagje, zijn er meer die een hele bittere smaak krijgen na het eten van brood en sommige andere dingen? Heel vreemd en vies.
    Marike

#3112314 Quote

hoi

het kan zijn dat je tandvlees wat ontstoken is en dat je daardoor die vieze smaak heb,succes ermee verder groetjes wendy

#3112345 Quote

hoi,
    ik ben zwanger van mijn derde kindje (14w+2), en heb  tot een week of 12 hetzelfde gehad. Mijn eerste twee zwangerschappen had ik hier totaal geen last van, dus het was even schrikken. Ik heb niet echt een goede oplossing gevonden, behalve dan heel regelmatig kleine hapjes eten en drinken, zodat mijn mond nooit echt kans had om 'uit te drogen' (en dus bitter te gaan smaken).
    succes verder, en ik hoop dat je er snel van af bent!
    gr,
    yvette

#3112413 Quote

hoi fam klomp ik ben zwanger van me tweede maar bij me eerste had ik het ook toen werd mij verteld door de verloskundige dat het ijzer tekort was dus ik zou het is aan de vk vragen nog een voorspoedige zwangerschap

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct