Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289162 Steken

• Auteur

hey meiden….

heb even een vraagje aan jullie..
    ik ben nu 18 maanden zwanger en heb als ik naar het toilet ga en de grote boodschap doe last van steken in onderbuik en als ik s'avonds op de bank zit af en toe last van mijn rechter zij…

heeft iemand hetzelfde of meegemaakt dan wil ik graag julie verhaal

met vriendelijke groet 15061987

#3112346 Quote

bedoel trouwens 18 weken…

#3112351 Quote

hai (langnummer)
    ik denk dat het je banden zijn hoor, als je namelijk naar de wc gaat zakt je baarmoeder weer een stukje terug en dat voel je aan de banden.heb het ook met leegplassen van een volle blaas, sóchtends
    ik had er met de eerste wat later in de zwangershcap last van, rond 20 weken, en nu met de 2e heb ik er al sinds de 11e week last van!!!
    groetjes en een fijne zwangerschap
    memfanilsa 12wk+4 dg

#3112407 Quote

Hou even in de gaten dat het geen blaasontsteking is. Dan heb je ook over het algemeen pijn onderin je buik en in je zij. Verder zijn er dan vaak geen klachten, behalve dat de pijn doorgaans steeds erger wordt. Als je de mogelijkheid hebt kun je je urine gewoon even bij de doktersassistente brengen, dan controleren ze het gelijk voor je (bel wel eerst even op of het uitkomt, want de urine moet zo vers mogelijk zijn).

Sterkte!
    Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct