Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289163 Gen Zin In Avondeten

• Auteur

hallo….

ik heb een vraagje…
    overdag heb ik zin in lekkere dingen maar mijn avondeten krijg ik niet goed af…

misschien iemand die er ook last van heeft???
    laat het me dan weten

alvast bedankt

#3112356 Quote

hoi

Toen ik zwanger was was ik altijd te missleijk met avondeten en kreeg ik het ook niet goed weg.Met het gevolg dat ik savonds nog een paar boterhammen at.succes er mee groetjes wedny

#3112391 Quote

hier nog zo'n moeilijke avondeter! Overdag is er niks aan de hand maar als ik al warm eten RUIK heb ik helemaal geen zin meer en krijg ik het echt niet weg. Alleen pasta gaat wel.. en pannenkoeken haha.
    Als je overdag maar genoeg binnenkrijgt, de eetlust komt vast wel weer. Als het me 's avonds niet lukt eet ik wat fruit en yoghurt.

Succes! Saartje (13 weken, 2 dagen)

#3112422 Quote

Ik herken het volkomen. Overdag eet ik met smaak mijn brood, yoghurt, fruit op, maar het avondeten nee bleh. Vooral aardappelen, vlees en groente staat mij op dit moment erg tegen.

gebakken aardappeltjes ja lekker, bami, pasta dat gaat. maarja. Het zal wel weer terugkomen denk ik.

Veel succes

Liefs
    Nicole (15,1 weken)

#3112442 Quote

Ik heb ook totaal geen trek in warm eten. Het is de ene dag erger dan de andere dag en ik ben van nature een goede eter, dit had ik dus ook helemaal niet verwacht. Het is bij mij niet zo dat ik echt speciale dingen niet lekker vindt. Ik had een periode dat ik vanille vla erg lekker vond en veel at, dus 4 pakken gekocht en vervolgens kreeg ik het niet meer naar binnen. Tja en dan zit je met een voorraad….Ik heb er trouwens minder last van als ik uit eten ga of bij iemand anders eet, dan wanneer ik of mijn partner kookt.
    Na de bevalling zal het normale eetpatroon weer terugkeren, verwacht ik en als je zorgt dat je overdag alle goede dingen binnenkrijgt, dan is die avondmaaltijd niet zo erg. Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd, weet ik nog van de Weight Watchers (toen ik aan het lijnen was).

#3112461 Quote

avondeten is verschrikkelijk!!!!!!!
    Ik heb normaal nooit moeite met eten…
    Slik nu veel vitamines en eet voldoende fruit, ik heb
    tot nu toe altijd 's avonds gegeten maar denk dat ik er nu mee ga stoppen.

De rest van de dag heb ik ook geen zin in eten, nooit meer honger maar probeer steeds
    een beetje te eten!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112586 Quote

Ik lust nog steeds heel graag mijn avondeten! Heb wel meer trek dan normaal, eet iets vaker chocola (ozo heerlijk)
    Dus daar ben ik wel blij mee.

Suus

#3112621 Quote

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben nu 34w5d zwanger, en ik lust nog steeds geen warm eten – brrrr…..   Ik eet het wel, maar in heel kleine hoeveelheden, en verder rauwkost (ik lijk wel een konijn!), brood, yoghurt, fruit en muesli. Mijn zus had het ook tijdens haar eerste zwangerschap, maar bij de tweede weer niet – dus misschien hebben we de volgende keer meer geluk!

Veel sterkte ermee…
    ~Hilde

#3112622 Quote

P.S. E'en troost: bij mijn zus was het na de bevalling direct over! Zij wilde toen meteen een sappige biefstuk, haha!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct