Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289164 Ik Weet Het Niet Meer

• Auteur

Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn tweede kindje.
    En nu is mijn vraag wanneer je iets moet gaan voelen,enzo!!!!
    IK weet dat toch niet meer ……….

#3112352 Quote

hoi hoi..

ik ben nu ook 18 weken en voel ook nog steeds niks ben zo benieuwd.. haha

su6 nog

#3112354 Quote

ik maakte me eigen een beetje druk daarom!!!!
    wanneer moet je dat dan voelen???
    groetjes hannie

#3112355 Quote

hoi

Je zou het al kunnen voelen met 18 weken had ik wel,maar het kan ook zijn dat je placenta aan de voorkant ligt waardoor je het pas later voelt als je wat verder bent.Het voelt dan meestal als een grote blub.als je jeigen zorgen maakt moet je gewoon effe vk bellen.Kan ook zijn dat je het volgende week ineens voelt hoor.Komt wel goed. goei zwangerschap verder.gr wendy

#3112357 Quote

Maak je geen zorgen! Ik voelde de eerste pas met 20 wk en de tweede met 19. En mijn placenta lag niet aan de voorkant. Ken zelfs verhalen van moeders die het nog later voelden. Vooral als het je eerste is, herken je het gevoel vaak niet gelijk.
    Geniet van je zwangerschap.
    Groetjes Sil

#3112389 Quote

Hey Hannie,

Maak je niet al te druk,je zal het vast een dezer dagen gaan voelen.
    Ik voelde ons meisje toen ik 19 weken zwanger was,en je kan het een beetje vergelijken met darmgerommel of zeepbelletjes die kapot knappen!

Succes,laat je iets weten?

groetjes wendy 30 weken en 1 dag zwanger

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112390 Quote

Ik heb nu ook echt het idee dat ik helemaal niet zwanger ben!
    Je ziet het omdat ik een dikke buik heb……
    Maar ik voel me goed enzo daarom denk ik weleens het zal toch wel goed zijn allemaal!

groetjes hannie

#3112406 Quote

Het varieert heel erg wanneer je je kindje voor het eerst voelt. Dat kan met 15 weken zijn, maar net zo goed met 25. Het hangt ook inderdaad van de placenta af (waar die ligt) en hoe bewegelijk je kindje is. Maak je geen zorgen.

Groetjes, Marisa

#3112425 Quote

Hallo

Ik ben nu 22 weken zwanger van de 2e en voel pas deze week echt het leven van het kindje. Terwijl de placenta goed ligt dus het kan echt veel verschillen de ene vroeg en de ander wat later.

Groetjes bg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct