Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289167 39 1 En Nog Steeds Geen Jongensnaam Help

• Auteur

He  meiden,

de titel zegt het al he….sinds een week of 2 hebben we wel een meisjes naam, maar die jongensnaam wil maar niet komen…begin me nu toch een beetje zorgen te maken….(of zou ik onbewust weten dat het een meisje wordt…nee daar geloof ik niet in)

Iemand nog tips, korte naam, geen I of L en het zou leuk zijn als het een beetje past bij de naam van mijn dochter (Ilse)

Liefs Yvonne

#3112366 Quote

hallo,

Moeilijk he die jongensnamen tenminste dat vonden wij wel ik zei altijd ik kan wel 10 meisjes krijgen dan heb ik voor alle 10 een leuke naam, maar jongensnamen vond ik ook altijd zo moeilijk, maar wij hebben ook een dochter en zei heet ook Ilse en nu zag ik jouw oproepje alleen mocht het niet met een L beginnen maar onze zoon heet dus Luke en onze oudste dochter heet Lisa, Maar misschien vind je Dion leuk vond ik ook maar mijn man vond Luke leuker en ik vond ze beidde net zo leuk en hij is een echte Luke.

Succes verder en ik moet zeggen de eerste 2 keer had ik ook geen goede jongensnaam en werden het meisjes dus misschien heeft het wel met voorgevoel temaken.

Gr Christel

#3112367 Quote

Ik zal je even wat tips geven. Ik hoop dat je er mooie namen ziet tussen staan: Bart, Nick, Jelle, Koen, Stef, Bas, Niels, Rik, Mart, Kars, Daan, Joris, Yoran….
    Zo, ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. Ik houd in de gaten wat het geworden is 😉

Groetjes, Line

#3112368 Quote

Hoihoi

mischien vind je Stefan , quinten, mark, daan, roel, Jurien, Milan leuk.
    Ik heb het zelfde probleem hoor, ik vind het ook heel moeilijk die jongens namen. Meisjes namen hebben we genoeg maar de jongens namen… poe

succes

groetjes silvia

#3112369 Quote

hoi,

hier nog een paar namen:

Troy
    Tom
    Tim
    Thijs
    Thijn
    Pim
    Marnix
    Max
    Mark
    Jesse
    Jelle
    Jarno
    Arno
    Robin
    Remco

weet er nog wel veel meer maar zal maar stoppen nu

groetjes en succes kijk anders is op deze site onder de namen over op google baby namen intypen dan krijg je ook veel sites met namen.

#3112370 Quote

Hmm bij Ilse en dan niet beginnen met een I of L….

Oke… Sem? (kan ook voor een meisje trouwens) Puk (zo gaat ons meisje heten maar kan ook voor een jongen) Jip, Fedde, Thijmen… Timo.. Tim, Job, Cas…

Ja dat waren wel de korte namen die bij me opkwamen..

Ben benieuwd of je er wat aan hebt..

Groetjes Lot

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112372 Quote

Voor een jongetje staan op ons lijstje: Jop, Thijn, Luuk  en Olivier.

Wij hebben ook veeeeeeeel meer moeite met een jongensnaam. Voor een meisje een hele waslijst.

Succes met je keuze!

Hester

#3112374 Quote

Hoi Ilse,

Wat vind je van:

Ilse  & Mees
    Ilse  & Ties         (deze combinatie vind ik erg leuk)
    Ilse  & Ole
    Ilse & Sem

Succes!!
    Lidewij

ps wat voor meisjesnaam hebben jullie dan in gedachten??

#3112383 Quote

Hoi hoi,

Wij vinden namen zoals hieronder wel mooi:

Thomas
    Dick
    Dinand
    Marco
    Damian

Veel succes ermee.

Gr Fruit Girl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct