Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289176 Vraagje

• Auteur

Hallo dames,

ik heb een vraag; weet iemand uit ervaring hoe "betrouwbaar"de datumcalculator op  babybrabbel is? Ik probeer via deze calculatier mijn eisprong te bepalen, aangezien mijn cyclus op dit moment onregelmatig is; ik ben begonnen op 28 dagen en mijn menstruatie was afgelopen maand op dag 39. Volgens deze calculator zou de eisprong moeten naderen (vandaag of morgen), maar volgens de ovulatietest van Clearblue die ik vanmorgen heb gebruikt was deze negatief.

Nu dacht ik dat ik vorige week mijn eisprong had gedacht; dacht nl. dat ik iets meer cervixslijm had dan normaal. Hebben vorige week ook geklust en nu had ik 2 dagen na het klussen een echt slijmpropje in het wc-papier. DIt heb ik nooit eerder meegemaakt.  Ik heb maandag en gisteren een echt zeurend gevoel onder in mijn baarmoeder gehad en soms tot steken toe. Dit is inmiddels wel weg, gelukkig! Want het was niet echt prettig.

Als ik volgens de calculator van 28 dagen was uitgegaan deze maand (en niet de andere dagen had meegeteld), dan had ik vorige week mijn eisprong moeten hebben (in de periode dat wij hebben geklust)  en afgelopen maandag mijn innesteldag.

Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil en had tot januari een mooie cyclus van 28 dagen!  

Maar goed, verhaaltje is toch langer geworden, dan ik dacht. Hoop dat jullie je ervarigen met de calculator met mij willen delen!

Thanx.

Groetjes,
    Venice

#3112420 Quote

Hallo dames,

heb in mijn verwarring op de verkeerde plaats mijn berichtje geplaats ipv op zwanger worden in zwanger zijn.

Mea Culpa

Venice

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct