Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289178 Koud Brrrr

• Auteur

Ben nog maar heel pril zwanger, maar heb het zo vreselijke koud de hele tijd is dit normaal??

#3112431 Quote

Ja dit is normaal, ik weet niet hoe het komt, maar ik  zit heel de dag met een extra dikke trui aan en de verwarming loei hoog.

Groetjes Miranda

#3112432 Quote

Dat had ik ook in het begin (voorjaar 2006). Schijnt normaal te zijn. Ik zette de verwarming een graadje hoger en trok een warme fleecetrui aan over m'n kleren die ik al aan had. En nog had ik het koud. Duurde wel een aantal weken, weet niet meer precies wanneer het overging.
    De rest van de zwangerschap heb ik het eigenlijk helemaal niet meer koud gehad (terwijl ik eigenlijk een koukleum ben).
    Een paar dagen na de bevalling had ik het ineens weer koud. Was al weer vergeten dat dat normaal was voor mij.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

#3112434 Quote

Ik zit nu in m'n 8e week. En ik heb het ook ijs koud.
    Grappig om te lezen dat het niet aan mij ligt haha.
    Maar ik geloof ook te hebben gelezen dat je tempratuur stijgt als je zwanger bent.
    Ik heb door de kou heen ook vreselijke opvliegers van hitte.

Succes en pak jezelf maar goed in!
    Liefs Natasja

#3112440 Quote

Haha, wat herkenbaar!! Ik ben inmiddels ruim 12 weken zwanger en heb het ook al vanaf het begin zoooo koud. Lig dus lekker elke avond in een warm bad en dat is bijna het enige moment vd dag dat ik het even niet koud heb!!

Succes ermee…..ik zal verder niet klagen, want verder heb ik tot nu toe nog nergens anders last van gehad!!

#3112449 Quote

Hallo alemaal,

ik heb juist het tegenovergestelde. Ik slaap al weken met het raam wagewijd open. Ook overdag staan de ramen veel open. Gisteren kwam er iemand langs van de woningstichting en ik zat in een dun bloesje met de ramen open een ijsje te eten. De cv staat standaard op 15 graden. En dan moeten de warme maanden nog komen.

Groetjes van Marloes

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112462 Quote

yep, hier ook!

De verwarming staat al dagen op 20 graden te loeien en 'k draag gemiddels 3 truien en 2 paar sokken.
    Mijn vriend kijkt me dikwijls aan of ik wel helemaal lekker ben haha!

Vooral in bed is het koud brrrrr

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct