Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289179 Snel Heel Snel

• Auteur

hallo allemaal,

3 maanden geleden ben ik bevallen van een super leuke meid!
    afgelopen week heb ik een test gedaan, en wat denk je ben weer zwanger! Het is allemaal zo dubbel. Natuurlijk is het wel gewenst. Maar heeft iemand dit ook mee gemaakt??? Graag wacht ik op een reactie….

en iedereen die zwanger zijn GEFELICITEERD!!!!!!!!

#3112444 Quote

hoi

Gefeliciteerd het is natuurlijk wel even schrikken want je bent net bevallen en ja het kan dus gebeuren zie je wel.Ik zag het niet zo zitten toen dus heb maar goed opgelet toen.WE gaan nu wel voor een tweede onze dochter is nu 16 maanden dus.maar fijne zwangerschap weer toegwenst he

#3112448 Quote

Hoi Loes,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes van Marloes

#3112454 Quote

Oeps…snelle planning!! Maarre toch gefeliciteerd hoor!!! Het is en blijft goed nieuws!

gr.Ing

#3112521 Quote

Hoi,

Ik ben zelf ook vrij vlot weer zwanger geraakt. Mijn zoontje was toen vijf maanden. Ja het is snel en ook ik had er een beetje een dubbel gevoel bij, maar mijn geluk overheerst! Heerlijk toch, weer een kleintje. En ja het wordt druk! Maar het zou ook druk worden wanneer onze kleintjes al anderhalf jaar waren ofzo.
    Mijn nichtje is ook zo snel. Zij verwacht in augustus nr 6 en 7.
    Nummer 1 werd in januari geboren, nr 2 ook en de eerste was toen net geen jaar. Nr 3 in maart het jaar daarop. Nr vier in mei het jaar daarop en nr 5 in augustus het jaar daarop. Haar jongste nu wordt in augustus 2 jaar dit keer.
    Das pas snel en dat zou ik zelf ook nooit willen! Maar ben heb is het dan ook een geloofsovertuiging.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En er maar gewoon lekker van genieten vind ik!

Groetjes Hanneke

#3112523 Quote

Dat is inderdaad heel erg snel…maar superleuk voor jullie!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van.

Suus

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112530 Quote

Van Harte met je zwangerschap! Niet vergeten te genieten he met al die drukte hihihi.

Liefs Linda

#3112557 Quote

hoi hoi
    ik had precies hetzelfde met mijn oudste dochter,ze was 8weken toen ik alweer zwanger was.helaas eindige dit in een miskraam maar een maand na die miskraam was ik alweer zwanger en mijn zoon is nu 9 jaar.
    gefeliciteerd geniet ervan maar hou er wel rekening mee dat het zwaar is lichamelijk.
    liefs sil

#3112564 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Het zullen best een aantal pittige tropenjaren worden voor je, maar je moet maar zo denken: je bent snel uit de luiers (als het bij deze 2 blijft) en ze hebben zoveel aan elkaar als ze iets groter zijn! En super dat je nu alweer een zwangerschapis gegund.
    Sterkte en geniet lekker.
    Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct