Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289179 Snel Heel Snel - pagina 2

• Auteur

Dat is inderdaad heel erg snel…maar superleuk voor jullie!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van.

Suus

#3112521 Quote

Hoi,

Ik ben zelf ook vrij vlot weer zwanger geraakt. Mijn zoontje was toen vijf maanden. Ja het is snel en ook ik had er een beetje een dubbel gevoel bij, maar mijn geluk overheerst! Heerlijk toch, weer een kleintje. En ja het wordt druk! Maar het zou ook druk worden wanneer onze kleintjes al anderhalf jaar waren ofzo.
    Mijn nichtje is ook zo snel. Zij verwacht in augustus nr 6 en 7.
    Nummer 1 werd in januari geboren, nr 2 ook en de eerste was toen net geen jaar. Nr 3 in maart het jaar daarop. Nr vier in mei het jaar daarop en nr 5 in augustus het jaar daarop. Haar jongste nu wordt in augustus 2 jaar dit keer.
    Das pas snel en dat zou ik zelf ook nooit willen! Maar ben heb is het dan ook een geloofsovertuiging.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En er maar gewoon lekker van genieten vind ik!

Groetjes Hanneke

#3112480 Quote

Hai Loes

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!!! Ik heb zelf geen ervaring met snelle zwangerschappen (dochter van 3 en nu 39+3) maar in mijn vorige gymklasje (klinkt dat oubollig…nou ja) was een meid in dezelfde positie, heeft nu een dochter van net 3 en net 2, zegt zelf dat ze het heel erg leuk vind, maar is wel de afgelopen drie jaar erg moe geweest…Meer weet ik er niet van, maar dat staat je dus in ieder geval te wachten!!!!

Liefs Yvonne

#3112632 Quote

Hoi Loes,

Ikzelf heb er (nog) geen ervaring mee. Ben zwanger van de eerste.
    Maar mijn schoonmoeder heeft het wel meegemaakt.
    Mijn schoonbroer is van januari en mijn man van november: zelfde jaar! Dus zij was er ook snel bij!

Heel veel geluk!

Groetjes,
    Maike
    19 weken zwanger

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen