Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289180 Geen Gevoelige Borsten

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag 7w6d zwanger en ik heb tot heden totaal geen last van mijn borsten.
    Ze zijn wel iets gegroeid, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Ik maak mij hier wat zorgen om, is dit wel normaal?
    Ik lees nl dat zo wat iedereen last heeft van de borsten.
    Kan iemand mij helpen en/ of geruststellen.

Alvast ontzettend bedankt,

Liefs Vera

#3112441 Quote

Hallo Vera,

Als ik het me goed herinder begonnen mijn borsten zeer te doen vanaf week 8 of 9.
    Dus kan nog komen.

Groetjes jmak

#3112443 Quote

hoi

dat hoeft niet persee hoor ,ik zou juist blij zijn dat je er nog geen last van hebt.Dat komt toch nog wel als je verder bent.Als ze gaan groeien en vooral als je bevallen bent.Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor .groeten wendy

#3112479 Quote

Ik heb er ook geen last van en de huisarts heeft mij bevestigd dat het heel normaal is. Veel vrouwen hebben last van pijnlijke borsten aan het begin van de zwangerschap, maar niet iedereen! Dat ze wel groter worden is voor jou ook een teken dat het wel goed zit.

#3112481 Quote

Iedereen is verschillend hoor, we zijn ook niet allemaal misselijk toch????
    Ik had bij de eerste ook geen last, en bij deze zwangerschap wel iets meer, maar ook niet veel…

Yvonne

#3112525 Quote

Ik zit nu in mijn 10 week en heb er ook geen last van. Kan hoor, de één heeft het meer dan de ander. Ik zou me er absoluut geen zorgen om maken.

Suus

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112579 Quote

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik voel mij toch iets geruster nu ik weet dat ik niet de enige ben!!

Veel liefs Vera

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct