Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289184 Pendelen

• Auteur

bij wie is er een keer gependelt en klopte het?
    ben erg benieuwd!

#3112469 Quote

Hoi Teddyboy,

mijn schoonzusje en ik waren in 2004 tegelijk zwanger en er is bij ons allebei gependeld door een kennis. Volgens haar zou ik een meisje krijgen en mijn schoonzusje een jongen. Je raad het al, het bleek omgekeerd. Ik kreeg een jongen en mijn schoonzusje een meisje.
    Ik wacht de echo wel af en anders zie ik het wel over ruim 30 weken. Ben nl pas zwanger. Hoe ver ben jij?

Groetjes Miranda

#3112474 Quote

Hoi,

Bij mijn moeder en al mijn tantes klopte het wel. Bij mij tot nu toe ook. Ik weet niet of dit toeval is hoor. Dat zal moeten blijken. Ik doe het gewoon zelf met naald en draad en voor de lol.

gr.Ing

#3112483 Quote

Hihi, ik geloof er niet in hoor, je hebt toch altijd 50% kans dat het goed is….

Yvonne

#3112505 Quote

Ik geloof er niet in, zelf ben ik een paar jaar terug gependeld, en er kwam helemaal niks uit!
    Er werd toen tegen mij gezegd dat dat zou kunnen betekenen dat er geen kinderen zouden komen, maar toch ben ik in oktober 2005 bevallen van een kerngezonde dochter!

Ik zou het allemaal maar met een korreltje zout nemen.

Liefs

#3112506 Quote

Jaren geleden was ik bij een vriendin en zij was toen wel bezig met pendelen. Dit heeft ze dus bij mij gedaan en toen kwam eruit dat we twee meisjes en een jongetje zouden krijgen. Nu ben ik dus zwanger van de 1e en ben wel benieuwd wat er uit komt…
    Zelf hopen we stiekum op een jongetje…..maar je weet het maar nooit!

Susanne

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112508 Quote

hoi hoi

ze hebben bij mij ook gependelt en daar kwam uit een meisje

net zoals uit de chinese voorspellingen en bakerspraatjes

maar je raad het al

het wordt een JONGEN hahahaha

groetjes moekje

#3112624 Quote

ik ben heel benieuwd of het bij mij dan wel klopt!
    volgens degene die het bij mij gedaan heeft krijg ik een jongen. en iemand die naar een medium is geweest(mijn beste vriend is overleden en""was"daar) word het waarschijnlijk een meisje.
    dus nog even wachten.

ik ben 24wkn en 4 dgn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct