Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289186 Wanneer Hebben Jullie Getest Ondanks Dat Je Dacht Dat Je Zwanger Was

• Auteur

Hoi allemaal.

Ik heb 14 maart mijn nod, tenminste dat denk ik. Ik ben sinds ik in dec ben gestopt met de pil niet meer ongi geworden. Afgelopen maandag heb ik 1 dag licht gebloed. Ik heb al een bolle buik en ben sinds die bloeding twee dagen erg misselijk geweest. Mijn tepels branden zo nu en dan van binnen uit, kan ze dan wel aanraken. Ik heb ook veel bultjes op mijn tepels, denk echt dat ik zwanger ben. Ik heb al een dochter en hoop dat ik zwanger ben en dus sneller een buk krijg.

Wanneer hebben jullie getest? hebben jullie echt je nod afgewacht?

#3112484 Quote

Ik heb gewacht tot na mijn nod, dan is de kans op teleurstelling het kleinst tenslotte

Liefs Yvonne

#3112486 Quote

hoi

ja dat is wel het beste hoor om te wachten hoe moeilijk het ook is,ik heb mijjn nod 22 maart en heb al wat symptonen die ik bij de vorige zwangerschappen ook had ,maar de kans dat je nu test en dat ie negatief is is heel groot en heb je dus weer een test voor nix weggegooid.We proberen lekker te wachten goed en zal voor je duimen groetjes wendy

#3112489 Quote

Haihai,

Ik had al vrij snel getest,ik had niet eens mijn NOD !!
    Maar had die nacht gedroomd dat ik zwanger was en mijn drang was zo groot en het voelde zo echt dat ik meteen naar de drogist ben gegaan en een test heb gekocht!
    En ja hoor had positief getest,ik was hartstikke zwanger!!
    Meteen gynaecoloog gebeld en afspraak gemaakt,ik moets zelfs nog eens terug komen want er was bijna niets te zien,was pas 4 weken zwanger,hihi!
    Dus wil niet altijd zeggen dat je negatief test in het begin!!

Groetjes wendy,inmiddels 30 weken en 2 dagen zwanger

#3112507 Quote

Ik had, nadat ik met de pil was gestopt een hele regematige cyclus. Ben vorig jaar eind augustus gestopt. Ik voelde wel altijd ruim een week van tevoren dat ik ongesteld zou worden. Toen ik in januari een week voordat ik ongesteld moest worden nog niets had gevoeld had ik al een voorgevoel dat het raak zou kunnen zijn. De dag nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden heb ik dus een test gedaan en ja hoor, twee streepjes.

Suus

#3112533 Quote

Hoi hoi,

Ik heb getest op de dag van mijn NOD toen wees de test uit negatief, mijn vriend was er van overtuigd dat ik zwanger was en ik zelf voelde me ook anders. Toen zouden we wachten tot dat weekend maar heb toen een vrijdag getest 3 dagen na mijn NOD dus en ja hoor twee dikke vette strepen.

Inmiddels bijna 17 weken zwanger van de eerste. De meeste vrouwen voelen dat ze zwanger zijn en bij de 1 wijs een test gelijk op de 1ste dag al positief en bij de ander wat later.

Veel succes ermee.

Gr Fruit Girl

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct