Mijn eerste reactie:wat een flauwe kul. Natuurlijk is het fijn om niet slaapdronken van de ene kamer naar de andere te strompelen om te gaan voeden, maar ja, als jij je daar fijn bij voelt. Ik weet niet of ik mijn baby wel op de kamer wil. mijn zus heeft toen ze haar kindje op de kamer had, geen oog dicht gedaan. ieder zuchtje of kreetje maakte haar wakker en ze raakte uitgeput. Na een week kindje in eigen slaapkamer met babyfoon gezet en dat ging beter voor mijn zus. Kindje vond alles prima, als het maar op tijd gevoed werd.
mijn schoonzusje doet het weer heel anders, zij heeft een speciaal bedje dat je aan het ouderbed vast maakt, en je het kindje alleen maar naar je toe hoeft te "rollen". Zie deze link:http://www.teddyb.nl/content/view/21/37/
Doe waar jij je goed bij voelt, en onthoud dat niet alles wat de kraamzorg zegt verplicht is.
Het is jouw kindje!! Over 5 weekies kun je zelf uitproberen wat voor jou fijn is, en als je geen ruimte hebt dan heb je toch geen keuze, wat de kraam ook zegt
succes met de bevalling alvast
xxx Annette