Hoi hoi,
Tja, ik ken het gevoel helemaal!
Ik weet niet of je op mijn ervaring zit te wachten maar ja, ik zal het toch maar zeggen.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde. Ik had een test gedaan en daar stond toch echt dat ik zwanger was. Alleen, bij mij voelde het niet zo. Na lang wikken en wegen en 5 testen verder, hebben we een echo laten maken. Ik had dus een miskraam. Een leeg vruchtzakje. De echoscopiste zei dat vrouwen dat op een of andere manier toch aanvoelen.
Maar goed, na die miskraam en curretage bleek ik meteen weer zwanger. Ook toen heb ik me niet misselijk gevoeld of zo. Ik moest alleen ontzettend vaak plassen! Enne, mijn mannetje zegt dat hij toch echt wel kan merken dat ik zwanger ben! haha. Chagrijnig, stemmingswisselingen……
Fijn voor je dat je morgen al een echo hebt. Dan heb je gewoon zekerheid. En ik kan je verzekeren: die twijfels kunnen blijven. Want nu heb ik nog steeds zo mijn twijfels of het allemaal wel goed is. En ik ben 19 weken zwanger! Ik mag morgen ook weer op controle en ik kan niet wachten!
Het zullen ook wel de hormonen zijn……………
Heel veel succes en hopelijk heb je morgen goed nieuws!
Groetjes,
Maike