Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289191 Zwanger Maar Geen Symptomen Help

• Auteur

Hallo allemaal, ben nieuw op dit forum en ik schrijf jullie met een vraagje: Ik ben na 5 jaar lang proberen eindelijk zwanger geraakt en ben nu ruim 7 weken zwanger. In het begin had ik erg gespannen borsten, maar verder helemaal geen symptomen: niet moe, niet misselijk, ik lust nog gewoon alles etc. Die symptomen heb ik nu dus nog steeds niet en bovendien heb ik het idee dat mijn borsten ook steeds minder gevoelig worden… Ik maak me echt ontzettende zorgen, het zal toch geen miskraam zijn ? Ik heb trouwens geen bloedverlies of buikkrampen. Heb voor de zekerheid vanochtend nog een test gedaan en daar was geen twijfel over mogelijk: direct een grote zwangerschaps kruis ! Kan iemand mij opbeuren ? Ik ben zo bang !

#3112500 Quote

Hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste twee weken wat last gehad van mijn borsten en met 38 weken heb ik blaasontsteking gehad. Voor de rest heb ik nergens last van gehad. Bij de tweede heb ik 13 weken boven de wc-pot gehangen. Is wel wat duidelijker een zwangerschapsverschijnsel, maar niet echt fijn.

Geniet lekker van je zwangerschap en probeer je niet te veel zorgen te maken. Je bent gewoon een van de gelukkige die geen klachten heeft.

Veel liefs van Marloes

#3112501 Quote

Hoi MMS,

Ik heb ook nergens last van gehad,ik was alleen moe maar verder geen symptomen gehad,alleen dat mijn buik steeds groter werd,hihi,dus maak je niet al te druk!
    Heb je al een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog?die kan toch kijken of alles in orde is!
    SUCCES !!

groetjes wendy,30 weken en 2 dagen zwanger

#3112502 Quote

Dank je wel Marloes, ik hoop dat je gelijk hebt !

#3112503 Quote

Hoi Wendy, ja hoor ik heb zelfs morgen een afspraak voor een echo ! Heel spannend maar ook eng, maar ik denk dat iedereen met onzekere gevoelens zit… Ik zal jullie morgen laten weten hoe het was !

#3112514 Quote

Hoi hoi,

Tja, ik ken het gevoel helemaal!
    Ik weet niet of je op mijn ervaring zit te wachten maar ja, ik zal het toch maar zeggen.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde. Ik had een test gedaan en daar stond toch echt dat ik zwanger was. Alleen, bij mij voelde het niet zo. Na lang wikken en wegen en 5 testen verder, hebben we een echo laten maken. Ik had dus een miskraam. Een leeg vruchtzakje. De echoscopiste zei dat vrouwen dat op een of andere manier toch aanvoelen.
    Maar goed, na die miskraam en curretage bleek ik meteen weer zwanger. Ook toen heb ik me niet misselijk gevoeld of zo. Ik moest alleen ontzettend vaak plassen! Enne, mijn mannetje zegt dat hij toch echt wel kan merken dat ik zwanger ben! haha. Chagrijnig, stemmingswisselingen……
    Fijn voor je dat je morgen al een echo hebt. Dan heb je gewoon zekerheid. En ik kan je verzekeren: die twijfels kunnen blijven. Want nu heb ik nog steeds zo mijn twijfels of het allemaal wel goed is. En ik ben 19 weken zwanger! Ik mag morgen ook weer op controle en ik kan niet wachten!
    Het zullen ook wel de hormonen zijn……………

Heel veel succes en hopelijk heb je morgen goed nieuws!

Groetjes,
    Maike

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112580 Quote

Hoi,

Probeer je niet te druk te maken, wel of geen symptomen het zegt echt helemaal niets. Ik had bij 6w5d ook nog niet veel symptomen en heb toch een kloppend hartje gezien (na miskraam in dec06).

Laat je het morgen even weten?

Veel liefs Vera (8weken)

#3112601 Quote

hoi mms, maak je nie al te druk meid, ik ben ook een van de gelukkige die gewoon nergens last van had, geen misselijkheid, ik kon eten wat ik wilde. Maar als je het niet vertouwd moet je gewoon naar de vk gaan, daaar zijn ze voor. succes verder.
    cindy 34 weken en 3 dagen

#3112686 Quote

Hoi MMS74,

wat geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen. Daar kan geen positieve test tegenop. Ik hoop dat je je angst een beetje kwijt bent en kan genieten van een heerlijke onbezorgde zwangerschap zonder kwaaltjes.

Veel liefs van Marloes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct