Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289194 Onder Stroom

• Auteur

weet iemand hoeveel kwaad het kan als je onder stroom komt te staan tijdens je zwangerschap?

#3112547 Quote

Ehm…. Nee, maar hoezo??? Heb je onder stroom gestaan dan???????

#3112548 Quote

Ehm… goeie. Als je onder stroom hebt gestaan zou ik in ieder geval even je vk bellen hoor!
    Ik denk dat het er vanaf hangt of de stroom door je heen is gegaan of dat je alleen een schok hebt gehad…

Groetjes, Marisa

#3112561 Quote

Hallo,

tijdens het verhuisen heb ik ook even onder stroom gestaan. Nou ja een beste schok van het stopcontact. Ik was toen ongeveer 28 weken zwanger. Eerst had ik ook wel iets van "  o jee de baby". En natuurlijk voelde ik hem eerst niet schoppen(als je wilt dat je baby schopt dan doet hij of zij natuurijk niks) Maar gelukkig er was niks aan de hand. Maar als je je echt ongerust maakt zou ik inderdaad even de verloskundige bellen, dan ben je zelf ook gerust.

Groetjes Anne
    36wk 4dagen zwanger

#3112565 Quote

hoi,

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap twee keer onder stroom gestaan, heel stom, en ik dacht dat ik nog wel voorzichtig was.
    Ik was toen ongeveer ongeveer 3 a 4 maanden, maar ik heb nu een gezonde zoon van bijna 17maanden. Ik zal me niet al te druk maken, maar twijvel je dan bel je gewoon de vk. Dan ben je zeker gerust gestelt.

Succes Cares

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct