Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289195 Meisjesnamen

• Auteur

Hoi allemaal

Wij zijn nog steeds aan het denken over een leuke meisjesnaam.
    We twijfelen bij 2, maar misschien vinden we met hulp van jullie een leuke naam waar we niet meer over twijfelen.
    Help me aub!!!!!!!!!!!!
    Moet officieel nog 5 weken. Jongensnaam waren we al over uit en hier twijfelen we niet bij.

Ik wacht vol spanning op jullie reacties.

Groeten Nicole

#3112522 Quote

hoi hoi,

wat ik echt een geweldige naam vind is : DEMI

helaas vond mijn man het geen succes

en we krijgen een ZOON dus dat punt is klaar hahahaha

heel veel succes met je bevalling en met het uitzoeken van de naam

groetjes moekje

20weken zwanger

#3112524 Quote

Hoi Nicole, Mijn   eerste dochter heet Faye Inge roepnaam Faye en de tweede gaat Jill heten.
    Succes.

#3112545 Quote

Ja, Demi vind ik ook leuk. Nog wat namen: Lieke, Nienke, Tess, Sara(h), Nanu, Jada..

#3112551 Quote

hoi,

Een paar ideeen:
    Zoë, Joy, Elja, Kate, Noa, Luna

Groetjes Cares

#3112556 Quote

Ik vind Mare een hele mooie meisjesnaam!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112610 Quote

Mijn dochter heet Ilse en verder vind ik leuk:Jente, Nova, Kris Nina Tamara, Fenna Myrthe…

Yvonne

(wij hebben dat probleem nog steeds…maar dan met eenjongensnaam ben nu 39+3 dus wordt spannend…succes)

#3112673 Quote

Hallo,

Als ik een meisje zou krijgen zou ik de naam Leena gezet hebben. (spreekt uit als Liena) Verder vind ik Saya of Chaya ook heel erg leuk. Cynthia heb ik ook altijd leuk gevonden en mijn eigen naam Lucette hahahaha. Nou succes, ik ben zelf ook hard op zoek naar een jongensnaam. Ideetjes?????

gr. Lucy

#3112678 Quote

Mijn dochters heten Kyara en Chloë. Ik vond verder leuk; Kay-Leigh, Luna en Quinty
    Succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct