Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289195 Meisjesnamen - pagina 2

• Auteur

Als wij een meisje zouden krijgen had ze waarschijnlijk Sterre of Faye geheten!
    Succes, Nicole 38w6d

#3112678 Quote

Mijn dochters heten Kyara en Chloë. Ik vond verder leuk; Kay-Leigh, Luna en Quinty
    Succes

#3112673 Quote

Hallo,

Als ik een meisje zou krijgen zou ik de naam Leena gezet hebben. (spreekt uit als Liena) Verder vind ik Saya of Chaya ook heel erg leuk. Cynthia heb ik ook altijd leuk gevonden en mijn eigen naam Lucette hahahaha. Nou succes, ik ben zelf ook hard op zoek naar een jongensnaam. Ideetjes?????

gr. Lucy

#3112646 Quote

Voor een meisje hebben wij Noa (2e naam Chantal) en voor een jongen Yoran (nog geen tweede naam). Voor een meisje vind ik Lynn en  Yara  ook leuk.

groeten Tina  
    (37 w en 6 d)

#3112771 Quote

Hallo allemaal

Alvast bedankt voor de reacties. Staan al leuke namen bij en toch blijft het moeilijk. Demi was al een naam die bij ons in het lijstje staat. Ik hoop dat er nog wat reacties komen om onze keus nu definitief te maken en ja jullie horen zeker wat het is geworden.
    Inge vroeg wat voor een soort namen we leuk vinden en dat zijn korte   een beetje ruigere namen (geen kak namen). Bedankt dat jullie voor me meedenken.

Groetjes Nicole 36+1

#3112777 Quote

hoi hoi

Onze dochter heet Demi Joy maar haar roepnaam is demi.
    Toen ik bij de verloskundige zat stond er een mandje met geboorte kaartjes en daar was er 1 bij met de jongensnaam Demi jay die vond ik erg leuk maar wij kregen een meisje dus hebben wij er Demi joy van gemaakt.
    Wat ik ook er leuk vind is Kaitlin of shelby

groetjes ilona

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112778 Quote

Ruig en geen kak…
    Demi is geen kak maar ruig??
    FF denken hoor:
    Lois
    Lynn
    Dewi
    Zoe
    Isis
    Isa

eeeh is dit wat je bedoeld of moet het toch een andere stijl zijn?
    lfs ing

#3112907 Quote

Hoi Nicole,

Wat dacht je van Amber of Anouk….

Wij moeten hoognodig aan een jongensnaam gaan denken….

Groetjes van Meta

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen