Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289197 Nieuw En Onzeker

• Auteur

hallo,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Linda en ben 24 jaar.
    Februari 2006 ben ik gestopt met de pil, we zijn dus nu alweer 13 maanden verder.
    Dit maakt mij opzich niet heel ongerust maar wel het feit dat mijn cyclus zeer onregelmatig is.
    Maart, April, Mei en Juni 2006 keurig ongi geworden met een cyclus van 35 dgn tot 40 dgn, daarna niet meer ongi geweest tot Oktober 2006.
    November en December 2006 en Januari 2007 gingen ook goed. Maar nu zijn we Maart en nog steeds niets.
    Is dit iets om me zorgen over te maken?
    Zijn er vrouwen op dit forum die dit herkennen en toch op een natuurlijke wijze zwanger zijn geraakt?

Sorry voor het lange verhaal…..
      Groetjes Linda.

#3112583 Quote

hallo !

Ik ben na het stoppen  met de pil  nog 1 keer  ongesteld geworden en na een  half jaar  naar eens na de dokter gestapt. Die wist het ook niet en stuurde me na weer een half jaar door naar de gynacoloog op het ziekenhuis daar ben ik onderzocht geworden  en werd er weer geen duidelijke reden   gevonden (ze dachten dat mijn hormoonspiegel nog ontregelt was door het slikken van  de  pil (11 jaar geslikt))  Ik heb pilletjes gekregen om de ongesteldheid op te wekken om de zoveel tijd maar na de tweede serie pilletjes weer niet ongesteld, dus weer een onderzoek wat bleek: ZWANGER. Na de eerste ben ik weer aan de pil gegaan en na een jaar weer gestopt. Ik ben hierna 2 keer zeer onregelmatig ongesteld geweest de eerste keer al na 2 weken en daarna zat er 8 weken tussen. En toen ben ik weer zwanger geraakt. Ik heb nu twee wolkjes van kindjes. Je lichaam   kan dus een hele tijd ontregelt zijn door het slikken van de pil. Maar als je het niet vertrouwd ga naar je huisarts en laat je eventueel doorsturen.

groetjes en veel succes mama van Y en J

#3112599 Quote

hoi yoerimama,

bedankt voor je reactie.
    Mijn aanstaande heeft net een semen- onderzoek gehad.
    Het is  nu even wachten op de uitslag.
    Als dit oke blijkt te zijn volgen er meerdere onderzoeken.
    Maar als ik jou verhaal zo hoor…hier krijg ik dan weer moed van.
    Zie het nu wat positiever.
    Bedankt!

Groetjes Linda.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct