Ja vresleijkd ie opmerkingen. Bij onze tweede viel het nog wel mee, maar toen ik zwnager was van de derde, moets dat etoch echt een jongetje zijn na die twee meiden. Zelfs de meiden werden bewerkt dat het toch wel heel leuk zou zijn een broertje. Alsof een zusje niet ook geweldig zou zijn.
Toen mijn zwnagerschap na 18 weken mis ging vond men dat het toch wel heel erg was omdat het een jongetje was. Zo jammer, want dat was zo leuk geweest. Alsof het bij een meisje niet erg was geweest.
Ook daarna bij de volgende zwangerschap weer die opmerkingen. Getsie werd er helemaal kriegel van.
En toen was daar onze zoon. Ik kreeg de opmerking dat ik nu alle soorten heb en dat ik dus klaar was.
heb toen heel vriendelijk geantwoord dat ieder kind uniek is, en dat er dus vele soorten zijn.
Ik ben nu 35 weken zwanger van de vierde. En nu gelooft men mij niet dat we niet weten wat het is. Maar weet je op dit moment interesseert het me niet. Ik vind het geweldig om te dromen over een jongen danwel meisje. Ben wel nieuwsgierig en dat maakt het juist zo leuk om het niet te weten.
Nog ongevere een maand en dan weten we het.
Miep