idd errug irritant dat soort opmerkingen/ vragen ![]()
Wij zijn nu de trotse ouders van 2 gezonde zoons….en ooooh zo blij!!!!
Toch was het idd tijdens de 2e zw.schap vaak 'je hoopt zeker wel op een meisje' etc etc (je hebt ze zelf ook al gehoord) eh nee, hoop op een baby.
En toen onze 2e knul geboren was kaarten met teksten als 'ach 2 jongens zijn ook leuk' nee die zijn niet ook leuk die zijn hartsikke leuk!!!!! En zelfs in de kraamweek al opmerkingen cq vragen of we nou ook door zouden voor een meisje??
Nou als dat het heilige streven is dan zou ik er echt nooooooit aan beginnen. Niet dat ik een meisje niet leuk vind hoor… maar de kans is toch weer net zo groot dat het een jongen wordt?! Dan voor de buitenwereld maar door tot een meid en voor je het weet heb je 10 kids? Maar dan heb je wel je meisje?! ![]()
Sommige mensen kunnen gewoon errug vermoeiend zijn… omdat het blijkbaar de standaard is of moet zijn dat iedereen een 'koningskoppel' moet willen is het voor ons jammer dat we 2 van hetzelfde geslacht hebben??? (o ja: noem 1 'kroon' gezin met jongens en meiden…moet je echt wat generaties terug…. even afwachten nog wat Maxima nu in haar buik heeft, maar als ze de traditie van ons koningshuis doorzet weer een meid)
Nee hoor ben supergelukkig met mijn 2 knullen!!!!
groetjes,
Marije