Ik wil toch ook even reageren…..
Ik heb inmiddels 2 zoontjes; de oudste is 3 jaar en 5 maanden en de jongste bijna 5 maanden.
Bij de 2e had ik wel een lichte voorkeur voor een meisje. Ik heb zelf een erg leuke band met mijn moeder en dat leek me te gek met een eigen dochter. Ook wisten we dat we het bij 2 kinderen zullen laten. Dus als het nu geen meisje zou zijn, zou ik dus nooit een dochter hebben.
Ik wilde tijdens de zw.schap erg graag het geslacht weten, dus dat hebben we laten doen met een echo, zonder het aan iemand te vertellen. Toen bleek het dus een jongen te zijn en het gekke is, dat vanaf dat moment ik een echte jongensmoeder was! Weg voorkeur!!!! Ik heb het echt geen moment jammer gevonden dat het geen meisje was. Nu is Marijn al weer bijna 5 maanden en ik vind het geweldig 2 jongens!! Ben helemaal trots!!!
Zo zie je maar dat het ook helemaal kan omslaan op het moment dat je kleintje er is of dat je het geslacht weet.
Ik vind het trouwens helemaal niet raar als iemand een voorkeur heeft. Iedereen vindt uiteraard de gezondheid het belangrijkst enzo, maar als je mag kiezen, dan zou iedereen voor zichelf toch wel weten wat ie wil………
Succes allemaal!