Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289202 Wanneer Voelt Je Partner De Kleine

• Auteur

hoi dames,

ik ben vandaag 20 weken zwanger en ongeveer 2-3 weekjes voel ik de kleine elke dag wel bewegen.

nou is mijn vraag :

vanaf hoeveel weken ongeveer kan je partner het ook voelen???

het nadeel is ook dat ik flink ben dus een dikke buikwand heb waardoor het vast ook langer duurt.

alvast bedankt

groetjes moekje

#3112595 Quote

hey hoi, mijn partner voelde onze kleine voor het eerst rond de 22 weken.
    en asl voelen niet wilde dan deed ie enkel kijken, omdat op de een of andere manier als we er allebei op lagen te wachten tot hij ging bewegen verrekte hij het, hihihi, dus lagen we vaak op bed enkel te kijken naar de buik. best lachwekkend.
    Het hielp bij mij ook als ik zeer ontspannen was, dan beweegt de kleine meer.
    Geniet ervan. groetjes cindy
    34 weken en 3 dagen

#3112596 Quote

Ik heb een 2 persoonsplacenta aan de voorkant liggen dus tussen buik en kind. Ik voel dus minder dan gemiddeld. Echter gisteravond was frummel zo hard aan het schoppen dat mijn man het voor het eerst gevoeld heeft. Ik ben maandag 22 weken.

lfs ing

#3112643 Quote

Ik moet zeggen dat ondanks mijn placenta op mijn 'rug' ligt, mijn vriend het ook pas bij 22 weken voelde, terwijl ik de kleine al bij 17 weken zelf voelde.

Ik denk ook dat het zo was omdat mijn vriend niet goed wist wat ie moest voelen, maar nu is het overduidelijk. Ik krijg een voetballer! Mijn buik springt soms wel 10 cm omhoog lijkt wel!! Haha

Veel plezier!

X SAskia

#3112715 Quote

Hoi, ik ben nu 20 weken zwanger en voel sinds 3,5 week de kleine schoppen. Afgelopen week heeft mijn man het voor het eerst gevoeld. Op zich best vroeg volgens mij, maar hij of zij gaat dan ook wel flink tekeer haha..
    Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct