Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289205 Zwanger Trouwen Tips

• Auteur

Hallo lieve forumbezoek(st)ers,

Aangezien wij gaan trouwen als ik 7 maanden zwanger ben, wil ik graag tips over hoe de dag in te delen. Misschien hebben jullie dat zelf, of in jullie omgeving, meegemaakt?

Het feest willen we pas volgend jaar geven.

We willen eigenlijk het liefst gewoon trouwen en verder niets, maar dat is ook zo   iets. Dus hebben we besloten om 's morgens alleen met  beide ouders, broer, zus, partners en hun 3 kleine kindjes  te trouwen en dan willen we de rest van de dag met dit kleine gezelschap "iets leuks" doen. Maar wat???

Alle tips (niet alleen over de dagindeling, maar ook andere praktische dingetjes) zijn welkom!

Alvast bedankt!!!!

#3112656 Quote

7 maanden zwnager end and e hele dag iets willend oen. Pfff vermoeiend.

Wij zijn laat op de middag getrowd (was toen 34 weken zwanger).

's morgens lekker uitgeslapen, aan het eind van de ochtend lekker naar de kapper, 'smiddags wat foto's laten maken. om 16:00 uur getrouwd en daarna naar een restaurant met zeer uitgebreid buffet (met naats efamilie) . tegen 21:00 waren we klaar.

Voor de kids wegwerpcamara's heel verrassend de foto's die daarmee gemakat zijn.
    De kids kregen allemaal een kleurboek en wat potloodjes, en het was super.

Miep

#3112657 Quote

jeetje wat een tikfouten. Sorry

Miep

#3112658 Quote

toen ik trouwde was ik 4 maanden zwanger.wij zijn ook expres laat getrouwd(17 uur)zodat we konden uitslapen en lekker tutten.bij de trouwerij waren alleen ouders,broers,zussen,opa en oma en getuigen+partner.met dat clubje hebben we lekker gegeten en daarna kwamen de gasten voor het feest.wat ik erg prettig vond is dat we trouwden,aten en feestten op 1 en dezelfde plek.dat kan hier in t dorp in een gezellige herberg.dat maakte het trouwen wel iets duurder(de ambtenaar ergens naar toe laten komen kostte 100 euro meer als op t gemeentehuis)maar ik vond t fijn dat we niet hoefden te reizen.
    veel plezier met plannen!
    groetjes kari

#3112662 Quote

Toen ik trouwde was ik ook 7 maanden zwanger.
    Ik ben 's morgens inderdaad naar de kapper en make up gegaan en om 14 uur zijn wij getrouwd met naaste familie. Daarna hebben we een high tea gehad. Heel leuk.
    Maar de dag was inderdaad vermoeiend. 's Avonds hadden ze een hotelletje voor ons geregeld met een piepklein bad, heeeeel jammer. Was wel lekker geweest om te ontspannen. Mijn man en ik zijn nog even de drukte van de familie ontvlucht, die allemaal bij ons in huis waren en zijn lekker met z'n 2en gaan uiteten in een anoniem klein eetcafeetje, heel bijzonder.
    Ik had mooie kleren aan maar heb achteraf spijt gehad dat het geen mooie witte kleren waren.
    Dus mijn tips:
    Zorg voor ontspanning na de drukke dag
    Kies je kleren goed uit.
    Geniet van elkaar

Heeeel veel plezier.
    Groetjes Inge

#3112672 Quote

GEFELICITEERD!
    leuk joh!

Wij gaan trouwen als ik hoogzwanger ben hihi dat is over 2 weken, ook niet ideaal maar je moet wat als je besluit toch getrouwd te zijn voordat de baby komt!
    Zo gaan wij het doen; sóchtends heel vroeg naar het stadhuis met 2 getuigen en dan gaan we s'middags een feestje houden om het te vieren! meer niet!

Tja tips;
    Goed rusten voor de tijd en niet te druk maken over de bruiloft!
    Trek iets moois aan zodat je echt de bruid bent  maar waar je je wel fijn in voelt!

Hopelijk heb je hier iets aan en maak er een mooie dag van!

Groetjes ssuss

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112687 Quote

Ik weet niet wanneer jij 7 maanden bent maar is een boottocht met het gezelschap iets? Als het een goed weertje is is dat wel erg lekker.
    Enne een lekker dineetje 's avonds?
    Ik zou denk ik inderdaad in de middag trouwen als ik jou was. Eerst even op je gemak opstarten.
    Lekker borrelen en eten met allerlei tapas vanaf een uur of 4/5 is ook erg leuk. Kun je lekker zitten en genieten.
    Eeehm even denken hoor wat kan nog meer…vertel anders eerst even meer. Hoe laat trouw je, wat mag het kosten en hoe laat moet het afgelopen zijn?
    http://www.leukedingendoen.nl is wellicht ook een tip

gr.Ing

#3112745 Quote

Bedankt, er zitten goede tips bij!
    Wij hebben nu 's morgens geboekt staan, maar we gaan proberen het naar de middag te zetten. Ik hoop maar dat het lukt, want ik zie inderdaad wel tegen die lange dag op.
    Het is in april.

#3112785 Quote

Heyhey,

Ik ga zelf ook trouwen, maar dan ben ik 5 1/2mnd zwanger…
    Als je in de ochtend gaat trouwen is misschien een brunch
    een leuk idee? Leuk tentje boeken, waar je gezellig kunt
    zitten met het aantal mensen.. En als het nog lekker weer
    is, kun misschien  daarna langs het strand? Wandeling over
    de boulevard? Maar daar moet je niet je mooiste jurk dan
    aan hebben.. hihihi     Misschien bij thuiskomst een
    hapje & borreltje?

Ik wens jullie een hele mooie en fijne dag toe!! En hopelijk
    heb je wat aan het idee'tje 🙂

Liefs Ikk!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct