Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289207 Buikpijn

• Auteur

Hoi
    Ik kreeg net in een keer hele erge buikpijn
    Ik ben nu bijna 8wk hoort dit ook bij de zwangerschap
    Als ik weer rustig zit gaat het wel
    Kan het ook komen dat ik nu bijna al 6dg achter mekaar aan het werk ben
    Liefs sanne

#3112663 Quote

Hoi Sanne,

Meestal als je zo vroeg in je zwangerschap zit,geeft dat als teken dat je baarmoeder groeit,maar het kan ook als het echt krampen worden overgaan in een miskraam maar daar zou ik niet bang voor zijjn.Dus geniet maar van je(prille)zwangerschap.

Liefs Bernice(16w+3d zwanger)

#3112772 Quote

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb in de 5e en 6e week ook last gehad van buikkrampen. Meestal als ik rustig ging zitten en er lekker een kruik op deed was het ook zo weer over. Ik kan me voorstellen dat je dat eng vind, ik had ook zoiets van ojee, wat betekent dit allemaal. Maar ik heb er nu geen last meer van,alleen dat de baarmoeder aan het oprekken is.
    Geniet lekker van je zwangerschap meid!!

Suus

#3112780 Quote

Meestal is dit een teken dat je een stapje terug moet doen. Een waarschuwing van je lichaam dus. Ik heb het ook gehad in de eerste weken. Probeer geen 6 dagen meer te werken en wat beter op jezelf te passen dan trekt het vanzelf weg!

lfs ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct