Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289208 Pretecho Gehad En Bloeddruk

• Auteur

Hallo

We hebben afgelopen woensdag een pretecho laten doen. De kleine was erg beweeglijk  en  `  keek` ons veel aan. Wel grappig.  2 weken ervoor hebben de 20 weken echo gehad de buik van de kleine lag toen iets voor op schema maar dat was nu niet meer en was volgens berekening van de computer in die 2 weken 194 gram aangekomen.
    Wel leuk om eens te zien wat ze ongeveer in zo`n 2 weekjes aankomen.
    Verder had ik de vk nog even gevraagd of ze de bloeddruk even wilde opnemen daar ik de laatste 2 dagen regeld duizelig ben en dat was ook wel te verklaren de bloeddruk was 90/50. Maar goed moet dus nu zorgen dat ik wat drop eet en extra zout binnen krijg. Vertrouw ik het niet dan kan ik altijd even bellen voor een extra bloeddruk controle. Voel de kleine sinds deze week echt goed.
    Dat was even een kleine update hoe het hier gaat.

Groetjes bg

#3112689 Quote

Dat zijn goede berichten! Wat fijn dat het zo lekker gaat zeg!!!
    Op de bloeddruk na dan. Maargoed inderdaad een beetje extra zout en niet te veel willen doen.
    gr.Ing

#3112691 Quote

Hoi hoi,

wat geweldig dat het met je kleine zo goed gaat. Wonderbaarlijk hoe snel zo'n kleine frummel kan groeien. Wat vervelend voor je dat je bloeddruk zo laag is. Ik hoop voor je dat dat snel weer beter gaat.

veel liefs van Marloes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct