Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289209 Vakantie En Zwangerschapsgordel

• Auteur

Hallo dames,

Ik heb een vraag over de zwangerschapsgordel van baby-walz. Ik ga eind april met de auto naar spanje. Ben dan bijna 28 weken zwanger. Nou vraag ik me af om zo'n zwangerschapsgordel te bestellen, maar zit het wel lekker. Wie heeft er ervaring mee.

Gr.Lucy

#3112680 Quote

Hoi Lucy,

Ik ben rond 24 weken (3 jaar geleden) met de auto naar Frankrijk geweest. En heb de gewone gordel gebruikt, geen probleem. Wel wat vaker de benen strekken zou ik adviseren. Onze rit was toen 10 uur. Dus Spanje is wel even wat verder….

Succes met je keuze.

Groetjes,
    Eveline

#3112703 Quote

Hoi Lucy,
    Als je zo'n gordel aanschaft, ben ik bereid eventueel de kosten met je te delen. Ik ga namelijk rond juli op vakantie naar Italie en ben rond die tijd ook behoorlijk zwanger. Tuurlijk gaat het met een gewone gordel prima…totdat je een ongeluk krijgt!
    Dus als je uitvindt waar het te kopen en als je hem wilt delen, hou ik me aanbevolen.
    Groetjes,
    Ivy

#3112710 Quote

Hoi hoi!!

Wat een goed idee….ik wist niet eens dat die dingen bestonden…
    Ik ga ook in juli op vakantie naar Frankrijk met de auto, weet niet wanneer jij gaat Ivy?, dus ik hou me ook zeker aanbevolen!!

Groetjes Lotte

#3112722 Quote

Hai!

Ik heb deze 'gordel' 3 jaar geleden gekocht bij Baby Walz. Ik was toen zwanger van mijn eerste. We zijn er mee naar Italie gereden en ik heb er echt veel profijt van gehad. Zeker als je buik wat groter wordt, zit de buikriem dus niet over je buik (en kindje) heen, maar wordt deze tussen je benen naar beneden getrokken. Ik ben nu ruim 26 weken zwanger van de 2e en ik gebruik hem nu bij iedere autorit, dus zeker als ik naar mijn werk rij buiten de stad. Ik ben er dus echt tevreden over. Echter, het klittenband wordt na veel gebruik wel slechter, maar dat heb je altijd. Hou er wel rekening mee, dat het niet handig is als je een rok draagt haha!

Succes!
    Fee Julia

#3112725 Quote

Hoi dames,

Nou ik vind het wel zeker een goed idee Ivy en Lotte. Zo te horen is het wel handig en zal ik het wel bestellen. Het kost € 44,- bij baby-walz. Ik moet toevallig in juli bevallen dus komt het bij jullie ook goed van pas. Ik hoor het nog wie, hoe en wanneer jullie het willen overnemen. Als er nog intresse is.
    En we zullen ook idd veel pauzes moeten nemen. Nou ik ga maar van de week bestellen.hahaha.

gr.Lucy

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112728 Quote

Hoi Lucy,
    Vind het echt een goed idee om dat ding te delen. Mijn vakantie valt van 10 juli tot 30 juli. Ik was ook al van plan om die gordel te kopen, want zo'n eind doe ik toch liever veilig. Je kunt mij mailen op mende@home.nl, dan komen we er wel uit.
    Wanneer ben je uitgerekend, want dat valt dan precies in mijn vakantie denk ik.
    Ik hoor het nog wel.
    Groetjes, Ivy

#3112740 Quote

Aaah…..mijn vakantie begint de 7e julie dus dat sluit helaas niet aan…

Ga ik maar op zoek naar iemand anders die m met mij wil 'delen'!
    Als er iemand belangstelling heeft: laat t me maar weten!

Groetjes Lotte

#3113192 Quote

Hoi Lucy en Lotte,
    Hartstikke tof Lucy. Voelt toch een stuk veiliger met zo'n gordel.
    Inderdaad jammer Lotte dat je rond dezelfde tijd op vakantie gaat, maar volgens mij als je regelmatig een oproepje plaats, moeten er toch meer geinteresseerden zijn.
    Ik hoor het nog wel en ik hou rond die tijd mijn mail in de gaten (duurt nog eeuwen voordat het vakantie is, grrrr).
    Ivy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct