Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289210 Zo Beroerd

• Auteur

hoi hoi
    ze zeggen altijd wel de laatste loodjes wegen het zwaarst,maar persoonlijk vindt ik het begin ook heel zwaar.ben verschrikkelijk beroerd de hele dag,en zo moe.maar goed gelukkig komt er wel een eind aan en dan begint het genieten.
    het is net alsof de kids het in de gaten hebben dat ik heel moe ben,zijn erg druk op het moment maar dat kan ook door het weer komen.
    zijn er meer meiden die zich zo lamlendig voelen?
    ff klagen had ik even zin aan.
    liefs sil

#3112682 Quote

Ik zit nu in mijn laatste loodjes en die zijn zwaar, maar nu vindt iedereen dat normaal, terwijl je je in het begin ook zo moemoemoemoe kan voelen, maar dan zien ze niet dat je zwanger bent en je hebt nog niet zoveel gewicht mee te slepen dus durf je minder te klagen en krijg je minder begrip. Nu wel, dat is wel lekker aan het eind.
    Effe doorbijten, ik hoop dat die energieboost, die sommigen krijgen, snel bij je komt.
    Sterkte!

#3112684 Quote

Wat naar dat je je zo lamlendig voelt!! Kop op meissie…nog ff hoor!!! Straks ben je het allemaal vergeten en is het alleen nog maar genieten geblazen!

lfs ing

#3112692 Quote

Hoi hoi,

wat vervelend voor je dat je je zo beroerd voelt. Op de een of andere manier hebben kinderen daar een sensor voor en dat is helaas niet altijd in je voordeel Ik hoop voor je dat je je vlug weer beter voelt en uitgerust en vol energie kan genieten van je zwangerschap.

Groetjes van Marloes

#3112700 Quote

Oh, jij ook!
    Ik heb precies hetzelfde. Ik sleep me letterlijk door de dag heen. Als mijn jongste gaat slapen, ben ik zo blij en hoop ik dat hij blijft slapen…en blijft slapen…en blijft slapen. Helaas slaapt hij nogal weinig. Ik weet dat jij ook nog een jong kindje hebt, vind jij het op het moment ook wat moeilijker om daar van te genieten. Ik heb zo'n kort lontje en ben zo moe en misselijk. Vind ik echt een beetje jammer.
    Op een ander forum was er een tip tegen misselijkheid…slapen!
    Ik heel wijs gevraagd hoe dat precies voor elkaar te krijgen als full time moeder van drie kids. Soms kan ik wel even gaan liggen hoor, maar het lijkt altijd te kort.
    Ik weet ook dat het tijdelijk is, maar de dagen duren nu even heeeeeeeeel lang.
    Liefs Ivy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct