Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289213 Helpppp

• Auteur

hallo damens
    ik ben er achter gekomen  dat mij vriend vreemd is gegaan
    hij heeft mij dit niet vertelt heb het van me beste vriendin
    en weet 100% zeker dat zo is
    ben morgen 31 weken zwanger van ons 2e kindje
    wat moet ik doen kan wel janken
    daantje

#3112707 Quote

Jezus, wat een eikel zeg!!! Heb er geen andere woorden voor.
    Wat jij moet doen, kan ik natuurlijk niet zeggen. Ik ken jullie realtie niet en je vriend niet.
    Ik zou in ieder geval eens goed nadenken wat de reden kan zijn en of je kunt leven met die reden.
    Confronteer hem ermee en ga voor jezelf na wat je relatie waard is. Het is natuurlijk nog 100x moeilijker nu je zwanger bent en al een kindje hebt rondlopen.
    heel veel succes in deze moeilijke tijd!!!!

#3112716 Quote

Jeetje meis wat klote! Ik kan me voorstellen dat je het ff niet meer trekt. Niet zo netjes van meneer he!! Helaas gebeurd het vaker dan we denken. En het betekent lang niet altijd dat hij niet genoeg van jou houdt. Wel duid het vaak op een kink in de kabel in de relatie waar aan gewerkt moet worden.
    Ik zou hem inderdaad confronteren en dan zijn verhaal eens aanhoren. Dan voor jezelf kijken of je hiermee kunt leven. Ik ga niet roepen van dumpen die gozer want ik ken de situatie niet maar ik weet wel dat hij met een HEEL goed verhaal moet komen om dit recht te breien. Zonder goed verhaal weet je zeker dat het ooit weer eens gaat gebeuren als jullie even niet zo HOT zijn in het huwelijk.
    Kop op meissie! We zijn er hier voor je hoor!!

x ing

#3112723 Quote

kan het niet geloveqn
    hoe kan je nou een andere neuken sorry
    toen we net een jaar met elkaar hadden was het 1 dag uit en
    toen heeft hij ook een andere gewipt het was niet vreemd gaan volgens hem want het was 1 dag uit maar hij heeft dat toen ook niet eerlijk vertelt net als nu wanneer hoor ik het nou eerlijk of moet ik maar op tafel leggen dat ik het van dat meisje zelf heb gehoord pppffff ben zo verdrietig kan wel janken en me zelf voor de kop slaan
    zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe ging het bij jullie veder
    heb echt advies nodig weet het niet meer
    elke keer voel ik die kleine en dan ga ik
    me  
    hoe kan iemand dit doen pppffff
    daantje 31 weken zaterdag

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct