Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289214 Help

• Auteur

ik ben nu net 8 weken zwanger en begin te bloeden wat betekent dat ?????
    wie weet dat de baarmoeder is dicht dat heeft de dok al gezien

#3112735 Quote

Poeh ik zou het niet weten meid….

Ik heb hier (gelukkig) nooit last van gehad.
    Bij ongerustheid ALTIJD de VK of HA bellen!!!!

Laat even wat weten!

X Saskia

#3112737 Quote

Hoi,

Bij mij betekende dit helaas een miskraam. Echter zijn er ook veel gevallen bekend waarbij een tussentijdse bloeding optreedt en de zwangerschap gewoon helemaal in orde is. Ik zou even bellen en een echo laten maken dan weet je waar je aan toe bent.

gr.Ing

#3112773 Quote

hallo,

he wat erg en ja ik heb het ook gehad met 9 weken en helaas is dit fout gegaan is het veel of een beetje bij mij was het eerst een beetje en het werd later op de dag en snachts meer kan ook wel goed gaan hoor er zijn heel veel vrouwen die bloed verlies hebben even afwachten en anders gewoon naar dokter gaan voor echo heel veel sterkte

#3112811 Quote

het is nu zaterdag en het lijkt wel meer te worden het bloeden
    maar geen pijn of zo
    we moet maandag of dinsdag even bellen naar de dokter en een zeurderige pijn
    wat is dit nu weer maandag weet ik meer

#3112902 Quote

Ik had dat rond die tijd ook, mijn vk zei toen dat je baarmoedermond in deze fase zo goed doorbloed is dat je hierdoor bloed kunt verliezen na een inspanning. Zo kan bijvoorbeeld sex of hard persen bij je ontlasting al tot bloeden leiden. Maar bij mij hield het dan na een uurtje ook weer op. Als je twijfeld gewoon je vk bellen zou ik zeggen.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112922 Quote

Het kan ook een innestelingsbloeding zijn. dat heb ik ook gehad. Maar zou toch voor de zekerheid even naar VK of HA gaan

#3113002 Quote

dat is juist het probleem zolang de pijn niet erger word hoeft  ik niet heen
    we hebben ook het zh al gebelt doen ook niks
    ik ga morgen de vk bellen en dan hoor ik het wel
    ik vind dit niet leuk die onzekerheid

#3113019 Quote

Hoi hoi,

De Vk bellen hoor die kunnen jou wel uit die onzekerheid helpen daar zijn ze ook voor om jou op je gemak te stellen. Toen ik bloed verloor met 16 wk zwangerschap mocht ik komen echo gemaakt en alles was pertfect in orde. Dus het hoeft niks te zijn hoor.

Hou de moed erin en laat het ff weten als je wat meer weet.

Succes Fruit Girl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct