Hallo meiden,
Elke dag kom ik toch nog een kijkje hier nemen. Ik mis jullie wel.
Voor degenen die mijn verhaal niet kennen:
Ik ben precies een maand geleden bevallen (22 wkn en 6 dgn) van ons mooie meisje Muisje*. Muisje (zo noemde we haar vanaf het begin en dat past bij haar dus we hebben haar geen andere naam gegeven) had trisomie 9 en was buiten mijn baarmoeder niet levensvatbaar.
Het gaat wel wat beter met me. Ondanks het feit dat mijn baas me heeft laten vallen als een baksteen (ik werk er 2 jaar toen ik zwanger was bood hij mij een nieuw jaarcontract mijn contract moest verlengd worden per 1 maart) Nu heeft hij me zonder overleggen een HALF jaarcontract gegeven (daarna zal het wel exit zijn)
Ik ben nou goed om me heen aan het kijken voor een andere baan en heb een aantal opties lopen.
Ik werk momenteel halve dagen. Ben veel te vroeg (2 wkn)na mijn bevalling weer gaan werken ook al was het voor halve dagen en dit krijg je als stank voor dank.
Ik ben vorige week bij een natuurgeneeskundige geweest, ik heb daar fijn kunnen praten en ik kan de positiviteit die ze me gegeven heeft vasthouden. Wat vond ik het altijd fijn om hier een stukje af en toe te schrijven met mijn medezwangeren.
Hopelijk over niet al te lange tijd, kan ik me weer bij jullie aansluiten, duimen jullie voor me?
Hele dikke kus
Talke (mama van Muisje*)