Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289216 Zwanger Zijn Is Het Mooiste Wat Er Is Wou Dat Ik Me Ook Zo Voelde

• Auteur

hallo damens
    ik ben er achter gekomen  dat mij vriend vreemd is gegaan
    hij heeft mij dit niet vertelt heb het van me beste vriendin
    en weet 100% zeker dat zo is
    ben morgen 31 weken zwanger van ons 2e kindje
    wat moet ik doen kan wel janken
    daantje

kan het niet geloveqn
    hoe kan je nou een andere neuken sorry
    toen we net een jaar met elkaar hadden was het 1 dag uit en
    toen heeft hij ook een andere gewipt het was niet vreemd gaan volgens hem want het was 1 dag uit maar hij heeft dat toen ook niet eerlijk vertelt net als nu wanneer hoor ik het nou eerlijk of moet ik maar op tafel leggen dat ik het van dat meisje zelf heb gehoord pppffff ben zo verdrietig kan wel janken en me zelf voor de kop slaan
    zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe ging het bij jullie veder
    heb echt advies nodig weet het niet meer
    elke keer voel ik die kleine en dan ga ik
    me  
    hoe kan iemand dit doen pppffff
    daantje 31 weken zaterdag

#3112732 Quote

JEMIG WAT EEN VERHAAL.

En wat een LUL is die vent van je.
    Meid ik weet niet precies goed wat je eraan moet doen. Dat is voor iedereen persoonlijk.
    De moeilijkheid is idd dat je nu zwanger bent, anders had ik hem geconfronteerd met wat je wist (eerst je kind wegbrengen natuurlijk, want die moet niet bij een ruzie zijn) en zijn kleren op straat pleuren (maargoed zo ben ik, en heb dat ook aleens gedaan, niet bij mijn huidige vriend trouwens hoor!!).

Poeh ik vind het een moeilijke situatie meid en kan me voorstellen dat je nu diepbedroefd en ongelukkig bent.

Ik wens je stekte deze tijd en bij het nemen van je beslissing….

X Saskia

#3112736 Quote

Ik heb al eerder een berichtje achter gelaten maar ik wil nog even laten weten dat ik het echt heel erg lullig voor je vind. Eerlijk gezegd als ik dit verhaal zo lees dan denk ik….aard van het beestje. Hij is niet gemaakt om trouw te zijn. Als ie het toen al deed toen het 1 dag uit was en nu weer nu zijn vrouw zwanger is…. Wat dan straks als het een keer tegenzit als de kids in de pubertijd zitten?
    Lees ik het nu goed dat je het van het meisje zelf hebt gehoord? Is dat die vriendin van je dan? Weet hij nog steeds niet dat jij het weet?
    Probeer slaande ruzie te voorkomen gezien je zwangerschap maar pak hem wel aan. Wellicht is het een idee om tijdelijk je spullen te pakken en bij iemand te gaan logeren met je kindje. Even een briefje achterlaten met de tekst dat ie heel goed weet waarom en dat ie met een verdomd goed verhaal moet komen wil ie dit nog goed kunnen maken.
    Laat je niet kisten hoor! Hoe erg ook het komt altijd weer goed en soms ben je beter af zonder dit soort mannen.

lfs ing

#3112738 Quote

Hi meis,

Ik wil niet lullig klinken, maar onthou goed dat je man/vriend dit niet meer verleerd!!!

Ken iemand die dit hetzelfde heeft meegemaakt, kun je hiermee leven dat hij dit zal blijven doen, of niet???

Dat is de vraag die je jezelf moet stellen, geloof mij, wat hij ook zal zeggen dit gaat nooit voorbij.

Lijkt me een moeilijke situatie waarin jij je bevindt, maar kies voor jezelf.

Sterkte.

X

#3112754 Quote

Hoi Meis,

Wat een verhaal zeg,en vooral als je zwanger bent,wil je lekker kunnen genieten.
    En geen zorgen aan je hoofd hebben uiteraard.Ik snap niet van je kerel dat die dat gedaan heeft,ken je situatie niet maar goed te keuren is het niet uiteraard.
    Ik zag echt een goed gesprek proberen te voeren en dan eens kijken wat hij te zeggen heeft,want als je al zwanger bent en je kerel gaat al vreemd,wat wil dat voor de toekomst brengen dan??
    Heej meis heel veel sterkte en ik denk aan je.
    En we zijn er hiervoor je hoor.

Liefs Bernice(16w+4 zwanger)

#3112760 Quote

Hoi Daantje,

ik kan me niet voorstellen dat een man zo gemeen is. Wat een #*# * (lelijk woord). Waar haalt hij het lef vandaan? Volgens mij zou ik hem zo het huis uit gooien. Dat is toch ook geen voorbeeld voor zijn kinderen? Ik kan me voorstellen dat het nu moeilijk voor je is, maar hoe langer je bij zo iemand blijft hoe meer hij je kan kwetsen. En het lijkt me dat je wel beter verdient.

Veel liefs…

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3112769 Quote

Wat een ongelooflijke kl…… dat hij je dit heeft aangedan!!! Heb er gewoon geen woorden voor. Mijn vriendin heeft ook zoiets meegemaakt. Zij was net bevallen en kwam er toen achter dat haar man vreemd was gegaan. Zij is meteen gescheiden.
    Ik wens je veel sterkte met alles. Hopelijk kun je er zelf uitkomen en een goede keuze maken.

Suus

#3113361 Quote

Hoi Daantje,

ik ben even benieuwd hoe het nu met je is. Laat je even wat van je horen? We leven met je mee.

Groetjes van Marloes

#3113424 Quote

hoi damens
    heb gepraat met   hem en hij geef toe dat tie fout zit
    de sex tussen ons loop ook gewoon niet lekker
    hij is volop druk met werk en zo
    en hij stond in de verleiding van dit om ff ze probleempjes te vergeten
    ook al is dit geen goeie manier
    we   zijn ook volop bezig met verhuizen das over een maandje dus jah
    er staat veel druk op onze relatie maar toch heeft hij iets fouts gedaan
    ik heb ook geen idee hoe ik dit moet aanpakken
    want wat hij heeft gedaan is niet zomaar even goed   te praten
    heb er veel pijn bij als ik bij hem ben denk er toch aan
    maar wil ook me relatie van bijna 6 jaar niet opgeven zeker niet
    voor de kids en jah ik hou nog super veel van hem hij ook van mij
    maar of we samen veder kunnen leven dat weet ik niet
    voor vrouwen is het moeilijke te vatten waarom je man een andere wipt maar voor vrouwen kan dit heel erg kwetsend zijn
    hij kan dit vergeten want hem doet het niks maar wij vrouwen gaan er anders mee om
    en nemen dit gewoon mee
    hoe moet ik veder groote vraag wil graag veder met hem maar
    hoe kan ik normaal sex met hem hebben als ik aan dat wijf denk ppppffff
    daantje 32 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct