Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289220 Positiekleding Nu Al

• Auteur

hoi hoi
    ik ben nu net 6weken zwanger van mijn zesde kindje.dit is mijn negende zwangerschap
    want heb drie miskramen gehad.ik weet dat ik snel dik wordt maar kan nu al niet meer in mijn broeken,doet gewoon erg zeer.mijn hele buik is opgezet.ik baal hier wel van want ik wil niet dat mensen het al zien.schaam me dan gewoon dood om te zeggen dat ik nog maar 6 weken ben.zijn er meer meiden die hier last van hebben?
    groetjes sil

#3112761 Quote

Hoi Sil,

ik ben nu voor de derde keer zwanger en met een week of zes begon bij mij alles ook wat strakker te zitten. Met acht weken heb ik toch echt de zwangerschapskleding weer uit de kast gehaald. Als je een beetje wijde shirts draagt valt het vaak wel mee. Je ziet zelf vaak meer als anderen.

Groetjes van marloes

#3112786 Quote

hoi meiden,

ik ben nu ook 6w en 1d zwanger van de eerste. heb toevallig gisteren al positiekleding gekocht. ik paste sommige broeken ook niet meer. ik moet dan de hele tijd mijn buik in houden. en dat hou ik niet een hele dag vol. ik vond het ook vrij snel… maar het kan naar mijn idee nog niet van de zwangerschap komen. omdat het nog allemaal zo klein is.

wij hebben het al wel aan de ouders verteld. verder nog aan niemand. en dat wil ik zo houden tot de 12w. maar als ik nu al positiekleding draag, weet ik niet of dat gaat lukken. ik ben namelijk maar heel iel… ben sinds het stoppen van de pil al 5 kilo aangekomen!
    ik heb 14 april een personeelfeestje.dan ben ik 11 weken. dan gaan we het vertellen…heb er nu al zin in!!
    2april krijg ik een echo.dan kijken ze naar het hartje enzo…

xxdd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct