Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289222 Bloedverlies

• Auteur

voel me echt klote gisteren begon ik bloed te verliezen.Met een soort draden erin,is dit een miskraam>?ik voel me echt zo kut en bang.

#3112752 Quote

Hoi Meis,

Wat kut zeg,tja ik weet het niet zeker maar het lijkt wel op een miskraam.
    Ik zag de v.k gewoon bellen en zeggen dat je je heel veel zorgen maakt,misschien mag je dan wel langskomen voor een check.
    Ik hoop dat alles goed is,laat het me even weten.

Liefs Bernice

#3112782 Quote

Eey meid,

wat vervelend voor je. Maar het hoeft natuurlijk niet gelijk een miskraam te zijn. Bij mijn eerste kindje heb ik ook bloed verloren, maar dat was wat bloed van de baarmoederwand (kwam door sex)

Als ik jou was zou ik contact opnemen met je vk. Hopen dat ze snel kunnen kijken, want het lijkt me erg vervelend voor je.

Sterkte, en ik hoop op goed nieuws voor je.

Daniëlle

#3112802 Quote

Heyhey!
    Dat is wel erg klote voor je, maar verlies je erg veel bloed of niet? Anders moet je altijd gelijk de VK bellen..
    Ik was 12 weken zwanger toen ik wat bloed begon te verliezen, dus ik nog redelijk nuchter voor de zekerheid de VK gebeld maar terwijl ik met haar aan de telefoon zat liep het bloed langs mijn benen naar beneden.. We konden toen gelijk terecht in het ziekenhuis voor een onderzoek en een echo.. Daar bleek dat ik zwanger was van een tweeling, en waarvan ik toen van één een miskraam kreeg.
    Dus als je veel verliest, bellen hoor!!! Anders hoeft het echt geen miskraam te zijn hoor. Er zijn zoveel redenen om een beetje bloed te verliezen (wat adertjes die springen, dat gebeurt sneller in een zwangerschap, na seks komt het schijnbaar ook vrij vaak voor, of bij heel erg intensieve inspanning..)
    Probeer je niet al te veel zorgen te maken, en als je het niet vertrouwd BELLEN hoor!!
    Sterkte, Anne-Marie

#3112833 Quote

Heey hoi,

Zoals je hierboven al vaak genoeg hebt gelezen hoeft het inderdaat niet zo te zijn dat het een miskraam wordt. Ik ben nu zelf 30 weken zwanger en ik heb ook veel bloed verloren. Dit was rond mijn 16de week. Ook ik was bang dat ik een miskraam zou krijgen. Ik heb de vk gebeld midden in de nacht en die is gekomen en die kon het hartje toen niet meer horen. Ik ben meteen naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze een echo gemaakt. Daaruit bleek dat mijn kleine gewoon nog leefde. Ik ben onder ziekenhuis controle gebleven. Maar nu gaat het super goed met de kleine. Hij groeit goed en schopt heel erg!!!!

Het hoeft dus niet zo te zijn maar ik begrijp heel erg goed hoe jij je nu voelt. Kop op en positief proberen te blijven..Lukt soms niet in zo'n situatie!! Sterkte!!

Laat je me weten hoe het afgelopen is..

Liefs Nathalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct