Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289431 Hoever Ben Ik Nou Eigenlijk

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben inmiddels alweer ruim 10 weken en heb toch het idee dat ik iets verder ben. Ze rekenen altijd vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Ze gaan ervan uit dat je ongeveer 14 dagen daarna eisprong hebt gehad en dus bevrucht bent. Je krijgt dus twee weken kado. Nou weet ik toevallig de dag dat we het gedaan hebben, dat was al op de 9e dag. We hebben het toen maar 1 keer gedaan die weken. WEINIG HE!!!!! Ik weet het. Maar nu dus de vraag. Moet ik dan dus vanaf die dag twee weken erbij tellen??? Dus ben ik dan 5 dagen verder??? Omdat het op dag 9 al gelukt is ipv dag 14???

Ik heb volgende week mijn tweede echo dus dan zal ik het weten maar ik wilde toch even weten wat jullie denken.

Groetjes Fenna, doeiiii

#3113972 Quote

Sperma kan ook nog wat dagen overleven. Het gaat dus niet om de dag dat je het gedaan hebt, maar op om de dag dat je eitje bevrucht is.

Ach het scheelt maar 5 dagen toch. Daar ergens tussen zal het wel gebeurd zijn. Uiteindelijk makat het niet uit, je kind bepaalt wanneer het komt, en dat kan twee weken voor die datum zijn, maar ook twee weken erna.

Geniet van je zwnagerschap

Miep

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen