Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289432 Waar Kan Je Bevallen Met Pijnbestrijding In De Buurt Van Uden Nijmegen

• Auteur

Hoi Dames,

Ben ik weer. Nu met iets anders. Ik woon in Amerika en ik wilde hier graag van de tweede bevallen en dus ook met pijnbestrijding!! Maar door omstandigheden ( rugoperatie, buitenbaarmoederlijke zwangerschap!!) is dit niet gelukt en nu ga ik met 7 maanden zwangerschap  terug verhuizen naar Nederland. Ik ga dus gewoon in Nederland bevallen. Daar ben ik ook heel blij om hoor maar het enige is dat ik heel graag de mogelijkheid wil hebben om pijnbestrijding te krijgen. Misschien is het niet nodig maar IK wil die keuze hebben. Mijn eerste is ingeleid en dat is heeeel heftig gegaan. Ik weet door de pijn niets meer van mooie dingen van de bevallig en dat wil ik niet nog eens. Wie weet waar je die keuze hebt. We gaan in Uden wonen, dat  ligt tussen  Nijmegen, Eindhoven en Den Bosch. Veghel is het dichste bij.

Wie heeft voor mij een tip??

groetjes Fenna, doeiii

#3113979 Quote

Hi Fenna,

Heb je al contact gezocht met de verloskundigen in Uden? Ik zit zelf bij een verloskundigepraktijk in Uden, maar ik heb geen idee hoe zij denken over pijnbestrijding. Zelf heb ik er niet om gevraagd en uiteindelijk is de kans groot dat ik moet bevallen met keizersnede, dan hoeft het verhaal pijnbestrijding helemaal niet meer. Ik neem aan dat je al contact heb gezocht met verloskundige of ziekenhuis hier in de buurt? Anders zou ik dat alsnog even doen. Ik weet niet hoe ver je bent, maar je kunt er maar op tijd bij zijn.

Heel veel succes met de verhuizing!

Groetjes Tamara.

#3113982 Quote

Op deze site kun je ziekenhuizen vergelijken en bijv. zien of ze de mogelijkheid hebben tot 7x 24 uur epidurale pijnstilling:

http://www.kindenziekenhuis.nl/

#3113995 Quote

Heel erg bedankt. Ik heb het antwoord gevonden! Het is gewoon het dichstbijzijnde ziekenhuis, SUPER!!!!

Groetjes Fenna

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen