Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289435 Wanneer Komt De December Forum

• Auteur

ik ben volgens mijn berekening 2 december uitgerekend van ons tweede kindje.
    Maar er is nog geen december forum.

Wanneer komt ie eigenlijk?

Ben benieuwd !!!

Groetjes mama van Emir

Ben 4 wk 3 dagen zwanger

#3114201 Quote

hallo,

Ik heb gister voor het eerst getest   en ben volgens de berekining 5 december uitgerekend..
    gr

#3114211 Quote

Hoi,

Ik hoor ook al bij het decemberforum 😉 Ben vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger (na ja volgens de berekeningen..) Ben 2 dec. uitgerekend!

Gisteren bij de gyn geweest, echo gehad en alles was oke voor zover hij kon zien. Over 4 weken weer terugkomen en dan krijg ik weer een echo om te kijken of het hartje klopt enzo.. En om precies te bepalen hoever ik ben..

Ben nu al zenuwachtig! Vind het echt spannend allemaal, maak me ook wel onzeker over elk krampje en pijntje enzovoort.. maar ja we moeten er maar vanuit gaan dat alles goed zal gaan en dat we in dec. een mooi kindje hebben..!!

Liefs Anne!

#3114235 Quote

hoi dames

ik wil jullie even feliciteren met het wonder dat in jullie buik groeit.
    geniet ervan!!
    ik ben zelf al weer 17 weken zwanger en het gaat zo hard!

o ja pijntjes en steekjes in de buik die horen erbij!!!

groetjes angela

#3114248 Quote

hallo,

is het voor jou de eerste zwangerschap? omdat je al met 4 week naar de verloskundige mocht?
    Dit is mijn eerste zwangerschap en ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik wie moet gaan bellen vandaag dus 4 weken en 3 dagen ha ha klinkt nog weinig.. Maar vanaf wanneer zou ik een huisarts of verloskundige kunnen bellen? moet je altijd eerst langs de huisarts of mag je meteen een verloskundige bellen..?
    Ik heb al 2 weken last van mijn borsten en sinds 2 dagen allemaal krampjes in mijn buik… hoop maar dat het goed gaat…

groetjes

#3114277 Quote

Hoi Daman,

Ik mocht al eerder naar de gynaecoloog omdat ik geen schildklier meer heb.. Vandaar dat ik onder controle sta en meteen moest komen.

Volgens mij mag je de verloskundige altijd bellen, zij zullen je wel vertellen wanneer je moet komen. Ik dacht dat normaal gesproken de eerste echo rond de 8 weken is?? Maar er zijn vast meiden hier die dat veel beter weten..

Ik vind het ook wel een beetje eng, heb het idee dat mijn borsten minder zeer doen dan in de eerste twee weken.. En dat de krampen enzo minder worden…   Dus ik weet het niet.. Spannend hoor, voor mij is het ook mn eerste kindje dus ik weet ook niet zo goed wat ik allemaal moet voelen enzo.. We wachten het maar af, nog een paar weekjes en weer een echo..

Liefs Anne!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114278 Quote

Hoi Allemaal!

Afgelopen donderdag een test gedaan en ik blijk zwanger! Joepie!
    Volgens mijn berekening ben ik 3 weken zwanger vandaag, dus nog heel erg pril.
    Ik lees hier net iets over een decemberforum. Hartstikke leuk, want ik ben ook in december uitgerekend. Tis onze eerste en we vinden het zo spannend!
    Ik voel zoveel! Pijnlijke, gevoelige borsten en  vaak 's avonds krijg ik een beetje pijnlijke buik en rug. Geen idee of het allemaal bij de zwangerschap hoort. Ik denk dat ik aankomende week de huisarts even ga bellen. Hoe het dan verder gaat enzo weet ik allemaal niet. Daarom lijkt het decemberforum me een leuk idee! Ik zou graag met jullie ervaringen uitwisselen enzo. Ik wil zoveel weten en ik vind het daarom ook zo vervelend dat ik nog zo lang moet wachten met het vertellen van het grote nieuws aan familie en vrienden. Hoe hebben jullie dat?
    Als dat forum er komt of is dan hoor ik graag hoe of wat.
    Groetjes Jo

#3114455 Quote

hallo!
    allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!
    ik ben 5 december uitgeteld, vind het ook erg spannend, voor ons ook de eerste,
    veel last van mijn borsten, beetje misselijk, raar gevoel in de buik.
    het zal dr wel bij horen denk ik!
    groetjes annemieke!

#3114477 Quote

Hoi meiden,

ook ik kan niet wachten totdat het decemberforum is geopend, ben ook benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.

Ik ben (denk ik)  4 wkn en 6 dgn zwanger, denk dus uitgerekend te zijn op 6 december.
    Verders heb ik geen pijnijke borsten. Ben ook niet misseijk. Wel een beetje last van brandend maagzuur en af en toe een beetje krampjes.
    Ik weet nog niet wanneer ik naar de vk gaat. Zij is namelijk een zeer, zeer bekende van mij. Dus wacht eerst af totdat ik het tegen mijn ouders en schoonouders heb verteld. Hebben jullie het al verteld? en zo niet wanneer zijn jullie het van plan te vertellen?

Liefs,
    Pebbles

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen