Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289436 Hoi Dames Ik Heb De Echo Toch Laten Maken En Wat Denk Je

• Auteur

Een paar weken heb ik op het forum verteld over mijn twijfels over het geslacht van mijn kleine. Er werd gezegd dat het een meid was, maar vandaag liet ik voor de zekerheid nog een echo maken. Mijn vriend viel zowat van zijn krukkie want het wordt toch een jongen

Wat een verassing. Voor mij, mijn vriend en mijn dochtertje van bijna drie. We hadden haar al helemaal laten wennen aan het feit dat ze een zusje krijgt (kreeg haha). Baby Emily gaat niet door, nu nog snel een andere naam vinden. We hebben nog 6,5 week.

Met kleren wordt het een hoop geruil. We hadden volop meidenkleren, maar daar kunnen we dus ff niks mee. Zal nog een hoop werk worden,

Ik ben er in ieder geval superblij mee. We hoopten stiekem op een jongen, maar omdat ze eerst zeiden dat het een meid was gingen we er al helemaal niet meer van uit. Maarja, ik had dat rare gevoel he, moederintuïtie misschien?

Groetjes,

Danniëlle, 33 weken en 4 daagjes
    Oja, en zwanger van een JONGEN HAHAHA

kmoest het ff kwijt :^D :^D

#3114012 Quote

van harte gefeliciteerd dan met je zoon.
    zelf heb ik ook een zoon en ben nu zwanger van de tweede.
    zou leuk zijn als dit een meid word maar met een jongen ben ik net zo gelukkig.

groetjes Iris

#3114013 Quote

Hoi Daan,

Ik heb het zelfde meegemaakt alleen kwam ik er na me bevalling pas achter dat ik een jongetje kreeg…

Ik had een echo laten maken en daaruit bleek dat we een meisje kregen..
    Dus hup allemaal leuke meidenkleding gekocht en dan vooral roze…Gelukkig hadden we het kamertje neutraal…

Maar het was toch voor iedereen wel effe schrikken toen er werd gezegd
    – Gefeliciteerd met jullie zoon!!!-

Wij konden nix meer ruilen omdat ik alles al had gewassen….Maar iedereen die op kraamvistie kwam kwam met stoere jongenskleding aan dus dat was helemaal goed..

Ik ben nu in verwachting van de tweede en we gaan over een kleine 3 weken weer een echo laten maken en dan over 4 weken dus we laten deze keer nix aan het toeval over…
    Hopelijk kan ik de doos met meisjeskleding gebruiken….

Geniet nog lekker…..

Groetjes van Meta de mv Robin (2) en 18 weken zwanger

#3114173 Quote

lieve mensen wie kan bij helpen
    ik heb bij de 20 weken echo gehoordt het wordt een meisje
    terwijl die vrouw geen geslacht in beeld kon brengen maar toch zij het is een meisjes
    sinds de 27 weken ging mij gevoel twijfellen heel raar en ik zij kom we laten
    nog even een echo maken
    dat was vandaag dus en wat blijkt het is een jongen
    kon me oor niet geloven maar nu heb ik dus een probleem
    6 weken moet ik nog ben beging mei uitgerekend
    en heb dus aan 400 euro meiden kleren gekcoht een schoentjes
    dus nu zoek ik iemand die jongens kleertjes heeft in de maten 50 tot 68
    en die met mij wil ruilen mij kleren komen allemaal van hema en H&M
    heb daar het meeste gekocht de kleren zijn nog nooit gedragen alleen heb wel al
    de helft gewassen en sommige kleren zitten nog ingepakt en bontjes zitten er nog aan
    heb super schoentjes van mexx en H&M alles is echt super mooi
    u kunt gerust komen kijken dat is het zeker waard
    hoop dat ik mensen kan vinden die langs willen komen om te ruilen
    of over te kopen
    heb dus nog maar 6 weken te gaan en hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen
    vind beetje lullig om me zoon in jurkjes te laten lopen als je snap wat ikbedoel
    vind ook super zonder van me geld

ongelofelijk dat ze zo fout kunnen maken
    de kleren zijn jurkjes van winnie de pooh snoopy nijntje dus ook iets van prenatal
    heb ook zomersetjes van hema echt super veel 3 meiden jasjes
    kom gewoon kijken
    0648949093 vraag naar danielle mangelaars

#3114185 Quote

Hallo allemaal,

Sjeetje zeg, dat is nog eens wat, ik had nooit gedacht dat er nu nog zulke (crusiale)   fouten worden gemaakt!!! Ik heb met 19 weken de eerste pretecho laten maken en daar vertelden ze dat het een meisje zou zijn, ik heb er bij de andere pretecho's eigenlijk niet meer naar gevraagd. Ik heb ook alles roze en meisjes-achtig ingeslagen…  dinsdag heb ik weer een echo ik ga het deze keer toch maar nog een keer laten checken!

Nou meiden veel succes,

Groetjes Tessa.

#3114221 Quote

Wat een bak zeg!!! Hahahahaha! Ik vind hem errug goed hoor!! Maarre alles moeten ruilen is minder leuk…. Succes met alles!

gr.Ing

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114223 Quote

hallo,

Had zelf wel eens gelezen dat ze het nog wel eens mis konden hebben. De eerste keer bij de gyneacoloog zeiden ze een meisje. Maar ik durfde nog niet zeker te zijn.

Uiteindelijk heb ik het 4 x gehoord, dus het zal nu toch echt wel een meisje worden! Ik moet nog 2 weken, dus dan weten we het zeker. Bij de pret echo zei de echoscopiste dat ze het voor 100% zeker wist. Nou ja dan zal het toch wel…..

Misschien dat het eerder geboren wordt op zondag 1 april….. wordt het alsnog een grapje!   Zou wel een mop zijn zeg!

Groetjes   Sandra
    (38,1 weken)

#3114268 Quote

Hoi dames..

Ik weet sinds 3 dagen geleden dat ik in verwachting ben van een baby…Ben heeel blij had het niet eens door ..maar volgens de dokter ben ik nu 8 weken en 2 dagen nou ik meteen een echo laten doen …
    En zagen ze helemaaal niks wel dat ik zwanger ben maar ze konden het niet zien ook een inwendig onderzoek gedaan ..
    Ik helemaal verdrietig maar kan zijn dat ie volgende week wel te zien is ..dan heb ik weer een afspraak ..
    Ben nu heeel onzeker …doe ik het wel goed allemaal ..ligt het aan mij..? Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt ..????

Nou ik hoor het wel…Groetjes…

#3114307 Quote

Bij onze 20 weken echo konden ze het niet goed zien maar de mevrouw die de echo maakte zei; 80% een meisje want ik weet haast zeker dat ik schaamlipjes heb gezien.

Mijn gevoel zei; het is een jongen.
    En ik ben op 11 oktober 2006 bevallen van een jongen.

Ik geloof zeker in moederintuitie hahaha

Gefeliciteerd en nu maar snel een andere naam verzinnen!!!

Groetjes Marieke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen