Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289438 Zwangerschapsyoga Gym Of Zwemmen

• Auteur

Hallo,

Ik ben al druk aan het kijken voor zwangerschapsyoga..Krijg er goeie verhalen over.

Weten jullie al wat je gaat doen en zijn er ook mensen uit Zoetermeer die zich onlangs hebben opgegeven voor yoga en mij kunnen helpen?!

Bedankt

#3114026 Quote

Toevallig neo ik kom ook uit Zoetermeer, ben 23 en 34 weken zwanger..

Ben nog aan het kijken of ik iets iwl gaan doen..

Hier mijn msn lotdegroot@hotmail.com misschien leuk om samen ergens te gaan kijken?

Gr Lotte

#3114027 Quote

Hoi hoi,

Ik kom niet uit Zoetermeer, woon in Brabant, maar ik heb wel zwangerschapsyoga gedaan en ik zit op zwangerschapszwemmen. Wat ik hoor van zwangerschapsgym was niet veel belovend, dus heb ik die maar overgeslagen.

Ik doe al een paar jaar gewoon aan yoga, maar ik merk dat de oefeningen toch anders zijn. Ik denk dat ik (als ik gewoon ga bevallen), veel baat kan hebben bij de yoga. Ik vind het zeker een aanrader!

Groetjes Tamara.

#3114107 Quote

Hoi,

Ik heb juist zwangerschapsgym gedaan (net laatste les gehad) en moet zeggen dat dat heel leuk en gezellig was! Hopelijk heb ik er straks veel aan.

Voor mij werkte zwangerschapszwemmen niet – kreeg last van m'n rug. Yoga vond ik te prijzig.

Maar voor ieder wat wils.

Succes met je keuze.

Groetjes,
    Annemarie
    39 weken

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen