Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289440 Doptonebabysound

• Auteur

Hoi meiden

Wie heeft er ervaring met een doptone /babysound
    Ik zit er aan te denken om er een aan te schaffen maar ik tweifel nog een beetje
    groetjes Corina

#3114019 Quote

Hoi hoi,

Ik heb een doptone gekregen van iemand (angelsounds).
    Zo af en toe gebruik ik hem. Ik vind het heel leuk om even naar het hartje van de kleine te luisteren.
    Ik heb er wel lang over nagedacht omdat het natuurlijk ook wel weer onzekerheid met zich mee kan brengen. Wat doe je als je het hartje niet hoort?
    Je moet er dus wel goed over nadenken voordat je er eentje aanschaft.
    Wij zijn hem pas gaan gebruiken toen we wisten dat het met ons knulletje allemaal goed ging.
    Ik ben nu 22 weken en nu is het ook niet meer zo moeilijk om het hartje te vinden. Ze zeggen dat je het al vanaf 12 weken kunt gebruiken maar dat lijkt me toch wel wat vroeg. Ik denk dat die doptones die je in de winkel kunt kopen namelijk niet zo goed zijn als die van de verloskundige.

Succes met de overweging.

Groetjes,
    Maike

#3114106 Quote

Hoi!

Ik had/heb ook de babysound gekocht en ik moet zeggen dat het mij ontzettend heeft geholpen door onzekere periodes heen (en nog). Ik loop namelijk bij het ziekenhuis en omdat dit voor de rest een normale zwangerschap is spreken ze met je (in het begin) af om de 7/8 weken. Pas nu de laatste  3 weken  kom ik er iedere week (daarvoor om de 4 weken) en hoor   ik ook wekelijks het hartje, tot week 35 had ik dit nog nooit gehoord in het ziekenhuis of bij de verloskundige (waar ik in het begin bij was)!

Nu op het einde voel je de kleine toch wat minder en dan is het heerlijk om zijn/haar hartje even te horen ter bevestiging.

Je moet je natuurlijk goed realiseren dat je ook niks kunt horen, dat is een afweging die je moet maken. Tot 15 weken hoorde ik namelijk helemaal niks via de babysound.

Groetjes, Annemarie
    39 weken zwanger

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen