Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289441 Ik Heb Het Maar Gehoord Maar Klopt Het Ook

• Auteur

hey meiden ik vragen aan julie he??

wat ik gehoord heb is dat je tepls kunnen gaan lekken…
    klopt dat??wie heeft het al??? en wanneer begint het??

alvast bedankt

#3114029 Quote

hoi hoi,

ja dat klopt idd!!

werd toevallig vanmorgen wakker en had voor het eerst een hele natte plek in mijn t-shirt
    nog niet eerder gehad maar wist wel dat het eraan zat te komen omdat ik het om me heen al wel had gehoort

dus je het kan zeker , maar de tijd is bij iedereen verschillend ,de een heeft het eerder dan de andere

groetjes moekje   , morgen 23 weken zwanger

#3114031 Quote

Hoi,

Ik heb het ook hoor. Bij is het pas van de week begonnen. Doe gewoon zoogcompressen in.

Groetjes priscilla (27,5 wk)

#3114050 Quote

Ja heb ik ook. na miskraam in juli 2006 is het begonnen en nu ik 15 weken zw ben is het stuk minder maar nog steeds wel aanwezig. Lastig maar ja. Ik controleerde iedere dag of het er nog was, maar daarmee stimuleer je juist de productie. niet doen dus 🙂
    xxx Annette

#3114064 Quote

Nou ik kan me (helaas) hier ook bij aansluiten.
    Ik ben nu 22 weken zwanger en heb het denk ik al een week of 3!
    Echt vreselijk irritant, zeker overdag! Maar gelukkig komt dat niet zo vaak voor en als het is ook niet superveel.
    Maar eergisteren werd ik wakker in de nacht en heb ik een ander shirt in bed aan moeten doen, omdat het helemaal nat was. Getsie. En ik denk 's kijken hoe het er nu uitziet en ik kneep er in (vond mijn man leuk haha) en bloeb echt melk kwam er uit.
    Ik moet er toch wel aan wennen, want het is maar een raar idee. Maar bij mij is het dus vooral 's nachts. De ene keer erger dan de andere keer. En niet elke nacht, maar helaas wel bijna elke .
    Kan het beter nu al gaan sparen voor straks

#3114071 Quote

Hoi,
    Sommige vrouwen hebben dat ja, maar het hoeft ook helemaal niet hoor. En het zegt ook niets over de evt te gaan geven borstvoeding daarna hoor.
    Ik ben zwanger van de derde, en heb het nog nooit gehad!!
    Lijkt me ook echt niet fijn..
    Maar je doet er niets tegen..
    Groet R

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114072 Quote

Hallo,
    Ik heb het ook nog nooit gehad en ben ook zwanger van mijn derde kindje.
    Ik wist niet eens dat dat al zolang vantevoren kon.
    Lijkt me inderdaad niet fijn.
    Succes en groetjes Daan

#3114083 Quote

Hallo,
    Ja, ik heb dit in mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad, maar het bleef bij enkele druppels. Ik weet alleen niet meer wanneer dat begon. Tot op heden geen last van. (ben nu 26 wkn zwanger)
    Groetjes, Yoeke

#3114170 Quote

he verdorie

dacht  ik nog net 1 voordeel uit dit alles te kunnen halen
    maar helaas, ook weer niet dus
    ach, ik mag bijna bevallen, dus nog eventjes en dan  heeft het ook een functie  zal ik maar zeggen. haha

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen