Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289445 Misschien Kunnen Jullie Mij Op Dit Forum Helpen

• Auteur

Hallo,

Heb even een paar vraagjes: als volgt, moest eigenlijk afgelopen zaterdag ongesteld worden, nu ben ik het nog steeds niet, heb normaal een cyclus van 24 dagen, nu heb ik maandag een kruidvat test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn… nu heb ik gisteren ok nog een testje gedaan maar dit streepje is nog lichter dan maandag, ben gisteren wel ontzettend veel naar de toilet geweest, en heb me urine gestickt op het werk, hier kwam uit dat mijn leuco's te hoog waren (misschien blaasontsteking) vannmorgen naar de huisarts geweest met een verspotje urine, hier waren mijn leuco's ook te hoog maar de test negatief van clearblue, weet iemand iets van leuco's ze waren namelijk 3+… maar heb wel een zwaar gevoel onder in mijn buik, en het klinkt heel raar maar de afgelopen weken veel zin in sex gehad, nu is het minder hoor… zijn dit toch tekenen… mijn urine staatnu op kweek, nu vanmiddag maar weer naar de stad en weer testjes gekocht maar nu van clear blue,,, hoe nu verder , wordt gek van onzekerheid..

Liefs Bianca

#3114067 Quote

hoi

het kan zijn in het begin van je zwnagerschap dat dat hormoon nog te laag is was bij mij ook eerste test was ook licht streepje,maar was er al bekend mee dus wist het gewoon zeker,nu had ik maandaag nog een test gedaan omdat ik naar ha moest sochtends,en toen was ie veeeeeeeeeeeel duidelijker.weet niet of je sochtends of savonds heb getest?maar sochtends met je eerste urine is het beste.succes ermee he gr wendy

#3114068 Quote

Hoi,

Ik weet niks van leuco's maar wel van blaasontstekingen
    heb er nu weer 1 en dan heb ik ook een zwaar gevoel in mijn buik en  
    moet ik veel naar de wc. Heb    ook altijd een branderig gevoel bij het plassen.
    Volgens mij moet je best een goed streepje kunnen zien op een zwangerschapstest
    als je 4 dgn over tijd bent.  Maar ja.. ik kan alleen uit eigen ervaring spreken  
    en ik hoop echt voor je dat je volgende test  twee dikke strepen laat zien!    
    Succes
    Daan

#3114086 Quote

Hoi !

Ik heb toen ik 5 dagen over tijd was ook een test gedaan en die was negatief,
    Maar ik voelde dat er iets anders was dan normaal dus 6 dagen later heb ik weer een test gedaan en die was positief !
    Ja volgens mij is het verstandig om een test te doen als je langer dan 10 dagen over tijd bent dan heb je een beetje   zekerheid !
    Daar komt nog bij dat die testen natuurlijk niet goedkoop zijn
    Ik heb er zelf geloof ik wel 5 gedaan erg he ik vond het gewoon leuk hoor en spannend.
    Maar ja ik hoop dat het raak is voor je !

Groetjes kim

#3114095 Quote

hoi allemaal,

Bij mij is het zo dat een zwangerschapstest van de drogist, en dan maakt het niet uit wat voor een het er is! Altijd negatief is, ik maak namelijk te weinig zwangerschapshormoon aan. Vaak is de enige oplossing dan bloed te laten prikken en er op deze manier achter te komen.   ( deze gaf bij mij ook geen uitsluitsel, te laag, en ik moets er middels echo achter komen)

Als je een streepje ziet op de test, hoe licht ook, dan ben je waarschijnlijk toch zwanger, als er geen hormoon in je urine zit geeft de test namelijk niets aan, blijkbaar zit er toch hormoon in je urine!

Ik heb zelf een blaasontsteking gehad en er net een nierbekkenontteking over heen gehad, ben nu net klaar met de medicijnenkuur, een blaasontsteking is iets wat vaak voorkomt bij zwangere vrouwen, ze zijn er meer ontvankelijk voor, ook is geslachtsgemeenschap een boosdoener, belangrijk om er op tijd bij te zijn en er op tijd medicijnen voor te slikken, want het "kan" schadelijk zijn voor je kindje, in de ergste gevallen dan. Vaak merk je het op tijd en is er niets aan de hand, behalve de vervelende kwalen die er bij komen kijken natuurlijk!!

Probeer over een weekje nog eens een test en anders toch bloed laten prikken, weet je het zeker en zit je niet zo in onzekerheid, heel veel succes!!

groetjes aliye

#3114097 Quote

Hoi Bianca,

Als je toch de gang naar de huisarts moet maken, waarom vraag je hem/haar niet even een test te doen? Volgens mij kan dat ook in de urine. Dan ben je van alle onzekerheid af. Succes er mee.

Groetjes Tamara.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen