hoi allemaal,
Bij mij is het zo dat een zwangerschapstest van de drogist, en dan maakt het niet uit wat voor een het er is! Altijd negatief is, ik maak namelijk te weinig zwangerschapshormoon aan. Vaak is de enige oplossing dan bloed te laten prikken en er op deze manier achter te komen. ( deze gaf bij mij ook geen uitsluitsel, te laag, en ik moets er middels echo achter komen)
Als je een streepje ziet op de test, hoe licht ook, dan ben je waarschijnlijk toch zwanger, als er geen hormoon in je urine zit geeft de test namelijk niets aan, blijkbaar zit er toch hormoon in je urine!
Ik heb zelf een blaasontsteking gehad en er net een nierbekkenontteking over heen gehad, ben nu net klaar met de medicijnenkuur, een blaasontsteking is iets wat vaak voorkomt bij zwangere vrouwen, ze zijn er meer ontvankelijk voor, ook is geslachtsgemeenschap een boosdoener, belangrijk om er op tijd bij te zijn en er op tijd medicijnen voor te slikken, want het "kan" schadelijk zijn voor je kindje, in de ergste gevallen dan. Vaak merk je het op tijd en is er niets aan de hand, behalve de vervelende kwalen die er bij komen kijken natuurlijk!!
Probeer over een weekje nog eens een test en anders toch bloed laten prikken, weet je het zeker en zit je niet zo in onzekerheid, heel veel succes!!
groetjes aliye