Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289446 3d Echo Waar Kun Je Dat Laten Doen

• Auteur

hallo allemaal,
    ik kom uit de omgeving van breda (noord brabant)
    weet iemand waar je een 3d echo kan aten maken in de buurt daarvan.
    ik heb al internet gekeken maar kon zo gauw niks in deze buurt vinden.
    en nog een vraagje wanneer laat je zo'n echo maken , ik bedoel met hoeveel weken.
    ik ben nu 17 weken en over 3 weken krijg ik dus mijn 20 weken echo.
    ik zag net op tv een 3d echo en vond dat ook heel bijzonder.
    wie kan mij daar meer advies over geven.
    groetjes sandra

#3114078 Quote

hoi

Ik kom zelf uit etten-leur,en volgens mij heb ik weleens een foldertje gezien bij de vk dat er in zundert   1 zou zitten,anders moet eens bij vk informeren.zit er ook aan te denken om dit misschien te doen maar kom voorlopig nog niet bij vk eerts naar gynacoloog vandaar.laat je het weten als je iets gevonden heb gr wendy 5 wk

#3114092 Quote

Hoi Sandra,

Ik heb altijd in eindhoven gewoond en woon nu sinds 1.5jaar in duitsland net over de grens bij gennep.
    Wij zijn naar een echobureau geweest in uden (First Sight).
    Wij hebben de echo laten maken met 24 weken dan schijn je de mooiste beelden te zien zeggen ze!
    De kosten zijn 80 euro dan krijg je 4 foto's mee en een dvd waar jullie kleine frummel dan opstaat heel bijzonder is dat!
    En als je het geslacht eventueel wil weten zit ook bij de prijs inbegrepen!
    Anders kijk je even op hun site http://www.fisrtsight.nl

Succes groetjes wendy 33 weken en 2 dagen zwanger

#3114094 Quote

Hoi Sandra,

Wij wonen in Bergeijk (tussen Eindhoven en Hilvarenbeek in).
    Bij ons in Westerhoven (ligt naast Bergeijk) zit een mevrouw met een eigen echobureau. Zij maakt 3D en 4D echo's en ze is ook nog eens heel aardig.
    Mijn buurvrouw gaat daar ook heen (wij denken er nog over) en ze zei dat je dat het beste rond week 25/26 kan doen. Je kunt kijken op http://www.echografie.nl. Daar vind je alle informatie.

Succes!

Groetjes,
    Maike
    22w zwanger

#3114099 Quote

Hoi Sandra,

Wij hebben gezocht op: 3D echo brabant en kwamen daar verschillende echo bureau's in brabant tegen. Ik weet echt niet meer of er ook 1 bij jou in de buurt was. Wij zijn zelf naar Helmond gegaan. Ik was toen 32 weken en al aan de late kant. Volgens onze echoscopist kun je de 3D echo het beste rond de 27-28 weken laten doen. Je hebt dus nog een paar weekjes de tijd. Maar er zijn soms langere wachttijden, dus een afspraak maken is altijd wel handig om dat op tijd te doen. Wij zijn geweest bij http://www.kijknou.net
    Veel plezier met beide echo's.

Groetjes Tamara.

#3114121 Quote

Hoi,

Er zit er idd in zundert 1 maar nu hoorde ik dat die best prijzig is.
    Ik kom zelf ook uit breda en wij zijn zelf in berkel-enschot geweest bij babyview, dit is vlak bij tilburg en is iets minder dan een half uur rijden. Nou was deze ook wel duur maar erg mooie fotos en ze doen echt der best om het mooiste in beeld te krijgen en lukt het bv niet om het gezichtje te zien dan mag je gewoon een X terug komen. Het kost 100 euro en dan heb je een dvd met bewegende beelden, 2 kleuren fotos enminimaal 4 zwart-wit fotos, wij hadden er 10. Ook hadden wij nog de cd-rom erbij gekocht voor 7 euro en hier stonden nog 30 kleuren fotos op.
    Toen ik was geweest was ik 24 weken zwanger, is echt een goeie tijd om te gaan.
    Nou sucses en veel plezier bij de echo en de rest van je zwangerschap.
    Groetjes, Patricia

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114124 Quote

Hoi Sandra,

Ik kom uit Etten*leur en heb er een 2 weken geleden in Roosendaal laten maken. Ik kan het dan ook iedereen aanraden daar! We zijn een uur binnen geweest . Ze heeft enorm veel tijd voor ons genomen en konden vragen wat we wilde. We werden goed te word gestaan en hebben een HELE mooie DVD gehad en een hoop foto's (kleur en zwart-wit).

Het is bij http://www.echografiebureaubabylook.nl. De site is minder mooi als dat mijn DVD is geworden. Dus niet teveel van de site uitgaan, want der kwalitetiten liggen gelukkig op het maken van hele mooi 3-4D echo's!! oja we hebben 100 euro betaald. En was ons dubbel en dwars waard.

X Saskia 27.3 wk

#3114164 Quote
    quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2007 12:55:40'));

Hoi Sandra,

Ik kom uit Etten*leur en heb er een 2 weken geleden in Roosendaal laten maken. Ik kan het dan ook iedereen aanraden daar! We zijn een uur binnen geweest . Ze heeft enorm veel tijd voor ons genomen en konden vragen wat we wilde. We werden goed te word gestaan en hebben een HELE mooie DVD gehad en een hoop foto's (kleur en zwart-wit).

Het is bij http://www.echografiebureaubabylook.nl. De site is minder mooi als dat mijn DVD is geworden. Dus niet teveel van de site uitgaan, want der kwalitetiten liggen gelukkig op het maken van hele mooi 3-4D echo's!! oja we hebben 100 euro betaald. En was ons dubbel en dwars waard.

X Saskia 27.3 wk

hoi bedankt voor de tip ik denk dat ik daar straks ook ga als alles goed gaat ben pas 5 weken dus,eerst controles en echos bij gyncoloog,maar zal m onthouden.gr wendy

#3114198 Quote

Omgeving Eindhoven – Den Bosch….
    Wij gingen naar Helmond (kijknou.net) en in Uden zit ook een echoscopiebureau.

Succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen