Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289447 Bruine Afscheiding Heel Minimaal En Steekjes In Buik

• Auteur

hallo meiden,

wie heeft dit ook. of wel een last van gehad?
    ik heb namelijk sinds gisteren last van kleine steekjes in mijn buik. zit aan de zijkant. ook heb ik af en toe in mijn slijm  klein beetje bruin verlies. maar dat is zo weinig. dat je er bijna een vergroot glas bij moet hebben.maar toch! je schrikt gewoon elke keer weer. kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn. verder voel ik me prima en gaat alles goed. ik met aanstaande maandag naar de gyn voor een echo. ik hoop dat het dan wordt bevestigd dat alles goed gaat. ben wel een beetje bang… maar dat is normaal denk ik. het wordt namelijk ons eerste dus alles wat ik voel is nieuw voor mij.

ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger…

alvast bedankt voor jullie reactie's.

xx dd ps: zelf houdt ik me steeds voor: zolang ik geen heftige buik krampen krijg en geen bloedverlies zal alles wel goed gaan. toch! want een miskraam gaat je rond deze tijd echt niet onopgemerkt voorbij… heb ik me laten vertellen!

#3114091 Quote

Hoi dag dromertje,

Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Ik heb dat ook steekjes in mn buik aan de zijkant. Dat is gewoon je baarmoeder die zich langzaam aan uitrekt. Volgens sommige mensen kan dat duren tot het einde en de andere mensen zeggen weer dat ze er een tijd wat minder last van hadden.
    Is dus heel normaal.
    Verder heb ik meer witte afscheiding als normaal, maar daar heb ik overigens niet zo heel veel last van.

Hoort er allemaal bij denk ik dan maar 🙂

Heel veel plezier met je 9 maanden !

LIefs Esther 9 wkn

#3114098 Quote

Hai Dag Droomertje,

Ik heb zondag/maandag precies het zelfde gehad. Bij mij was het echter wel duidelijk oud bloed. Na het lezen op het forum heb ik ook maar besloten dat ik me pas echt zorgen moet gaan maken zodra het helder bloed wordt en ik echte krampen zou krijgen. Wat ik steeds lees is dat het het oude bloed kan zijn van de innesteling of een gesprongen adertje. En dat die steken komen van het uitrekken van je baarmoeder. Nou daar houden we het dan maar op! Positief blijven!!
    Voor mij is het ook de eerste en  ik ben nu 6 weken en  4 dagen zwanger. Ik kijk erg uit naar 13 april, dan hebben wij onze eerste echo in het ziekenhuis. Ik hoop zo een kloppend hartje te zien en de bevestiging te krijgen dat alles goed gaat!
    Jij mag maandag al! Spannend hoor! Het is vast allemaal positief nieuws wat je maandag krijgt te horen!

Liefs
    Wilma

#3114108 Quote

hoi dagdroomertje

ik heb dat precies hetzelfde gehad toen ik net zo ver was als jij. die steekjes zijn bandenpijn,
    ik heb twee keer over goed bloed verloren maar bij mij is alles goed gegaan, zolang je geen hevige buikpijn krijgt.ik ben nu 17 weken zwanger en hoop op 9-9 een wolk van een baby vast te houden!!

groetjes angela

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen