Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

289451 Tips Voor Het Eten

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik ben morgen precies 20 weken zwanger en nu vroeg ik me af of jullie misschien tips hebben wat ik zou kunnen eten 's avonds? Ik krijg op het moment heel slecht mijn avond eten weg.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij raad geven alvast bedankt!

Gr Fruit Girl

#3114137 Quote

Hoi,
    probeer iets te vinden wat niet te zwaar op de maag ligt. Veel groente en zo. En soep is ook erg lekker met bijv. broodjes.
    Groetjes Veerle

#3114141 Quote

Hai!

Ik heb regelmatig 'slechte' dagen, dat zijn de dagen waarop ik de hele dag misselijk ben. Ik ben dan ook altijd aan het denken: waar heb ik zin?? Want, meestal is dat echt nergens in.
    Mijn tips zijn; (groente)soep, rijst met omelet, lichte pastmaaltijd bijv. met spinazie en kip of zalm. Die gerechten gaan er bij mij altijd in. Wat je echt links moet laten liggen is vet eten, stamppotten en erg kruidig eten.

Succes en eet smakelijk .

Groetjes, Line 15w2d

#3114148 Quote

Hoi hoi,

ik heb ook een periode gehad dat ik sávonds mijn warme eten niet weg kreeg. Dan at ik sávonds brood en tussen de middag warm. Ook heb ik regelmatig s'morgens als ontbijt een warme maaltijd opgebakken, zoals hutspot enzo. Vond het toen heerlijk, maar ik moet er nu niet meer aan denken.

Groetjes van Marloes

#3114152 Quote

Hoi hoi,

Ik heb   de eerste 18 weken heel slecht gegeten! At bijna geen vlees en aardappels, wel groente. Ik kreeg het gewoon niet weg. At daarom veel brood en ik at heel veel fruit. In tegenstelling tot een van de dames, at ik weer wel graag stampot. Ik denk dat mijn man blij was dat deze periode over was. Nog steeds heb ik moeite met vlees eten (schijnt wel weer over te gaan na de zwangerschap), maar ik eet weer voldoende en goed. Eet vooral de dingen die je erg lekker vind, dat eet gewoon makkelijker.

Succes er mee.

Groetjes Tamara.

#3114160 Quote

Hoi Meiden,

Bedankt voor al jullie tips ik eet idd veel fruit en brood met licht beleg of een gebakken eitje, gekookte eieren eet ik ook. Vlees moet ik absoluut niet aan denken maak het voor mijn manneke klaar maar daar is ook alles mee gezegd en groenten eet ik ook voldoende en pers elke dag 2 glazen verse sinasappelsap.

Nou het gaat vast wel over.

Gr Fruit Girl

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct